printlogo


کد خبر: 232496تاریخ: 1400/4/26 00:00
تکرار جمله جنجالی مجیدی:
من به اینها نمی‌بازم

فرهاد مجیدی برای دومین فصل متوالی توانست پرسپولیس را در جام حذفی کنار بزند و امیدوار است این بار با استقلال فاتح این جام شود.
مجیدی پس از این برد بسیار خوشحال بود و در مسیر میکسدزون ورزشگاه آزادی بود که با هانی نوروزی فرزند مرحوم هادی نوروزی روبه‌رو شد. سرمربی استقلال با به آغوش کشیدن هانی و بوسیدن او، با نوروزی کوچک به  خوش و بش پرداخت.
مجیدی در حین خروج از ورزشگاه و در پاسخ به این سؤال که نظر کلی‌اش را درباره دربی اعلام کند، رو به دوربین خبرنگاران گفت: «من به اینها نمی بازم!»
این همان جمله‌ای است که مجیدی پس از پیروزی تیمش برابر پدیده به زبان آورد. او پس از آن بازی و در نشست خبری، با انتقاد از علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش و با کوبیدن مشت به روی میز کنفرانس، گفت که من به اینها نمی‌بازم.
در طی هفته‌های اخیر حواشی و جنجال‌های زیادی پیرامون مدیریت باشگاه استقلال پیش آمده است. سرمربی آبی‌پوشان، وزارت ورزش و علی‌نژاد را مقصر نابسامانی‌ها و مشکلات مالی تیمش می‌داند. او که بارها به انتقاد از مدیریت باشگاه و شخص مددی پرداخته، در هفته‌های اخیر شخصاً دست به جیب شده و به شاگردانش پاداش‌های چند میلیونی می‌دهد.
پس از بازی، برخی سایت‌ها معتقد بودند که فرهاد مجیدی این جمله را خطاب به پرسپولیس به زبان آورده، ولی به نظر می‌رسد مخاطب او همچنان مدیرانی هستند که نتوانسته‌اند شرایط مناسبی برای استقلال فراهم کنند.
این تنها واکنش مجیدی پس از برد در مسابقه‌ای بود که حساسیت زیادی برای استقلال داشت و شکست در آن می‌توانست به معنی پایان فصل بدون جام باشد، ولی حالا او امیدوار است که با بردن دو بازی دیگر جام را بالای سر ببرد.
البته مجیدی بعد از این بازی یک استوری هم منتشر کرد که در رابطه با مصدومیت عارف غلامی بود. این مدافع در جریان دربی آسیب دید و در نهایت مشخص شد که رباطش پاره شده است. مجیدی برای دلداری دادن به این مدافع در استوری‌اش نوشت: «تو بهترینی پسر.»

Page Generated in 0.0049 sec