printlogo


کد خبر: 232493تاریخ: 1400/4/26 00:00
مؤمنی: مجیدی بدون پشتوانه مدیران برد

استقلال توانست فاتح دربی 96 باشد. فرهاد همانطور که قول داده بود برنده این دیدار شد تا خودش را برای مرحله نیمه نهایی آماده کند. در همین راستا محمد مؤمنی پیشکسوت استقلال در خصوص دربی ۹۶ جام حذفی اینطور می‌گوید: «در نیمه اول دو تیم با استرس باخت و گل نخوردن پا به میدان گذاشتند و محتاطانه کار کردند. تاکتیک خاصی در بازی ندیدیم و مسابقه بیشتر در یک سوم میانی در جریان بود. 
در ضربات ایستگاهی خطر‌هایی ایجاد شد اما کافی نبود و تعویض‌ها خیلی تأثیری بر جریان بازی نداشتند. 
دو تیم همدیگر را خوب آنالیز کرده بودند و کانال‌های کناری را بسته بودند و مدافعان و وینگر‌ها خیلی توفیق نداشتند.
 دو تیم در وقت‌های اضافی انرژی بیشتری گذاشتند و موقعیت‌های بیشتری فراهم شد و اگر از ابتدا همینطور بودند خیلی بهتر می‌شد. این بازی تفاوت ما با فوتبال اروپا را عیان کرد. ما از نظر فیزیکی در مضیقه هستیم و در کار‌های سرعتی و تدافعی به مشکل می‌خوریم. 
در ضربات پنالتی دروازه‌بان استقلال پنالتی‌های خوبی گرفت. باید به مجیدی تبریک گفت که بدون پشتوانه مدیریتی و با حمایت هواداران و پیشکسوتان، این بازی را برد و حرفش را به کرسی نشاند. مدیر استقلال باید تعیین کند قصد کمک به تیم را دارد یا خیر.»
پیشکسوت استقلال در رابطه با عملکرد وریا غفوری در این بازی اینطور می‌گوید: «وریا چند وقتی بازی نکرده بود و پرسپولیسی‌ها با شناختی که از او دارند، وی را محدود کرده بودند.
 وریا بیشتر به خاطر تجربه مدیریت بازی و روحیه دادن به تیم بازی کرد. زدن پنالتی اول کار سختی است که غفوری سختی را به جان خرید و به خوبی از پس‌اش برآمد.» مؤمنی درباره قضاوت علیرضا فغانی می‌گوید: «فغانی بازی را خیلی خوب مدیریت کرد و مشکلی نداشت. همه افراد حاضر در بازی از دستورات این داور بزرگ تمکین کردند. او با خوشرویی و لبخند و رابطه دوستانه بازی را به خوبی کنترل کرد.»
 
 

Page Generated in 0.0060 sec