printlogo


کد خبر: 232488تاریخ: 1400/4/26 00:00
آرمینا صادقیان: سطح اردوها بالا بود
تا روز مسابقه به آمادگی 100 درصد می‌رسیم

 ملی‌پوش المپیکی تیم ملی تفنگ گفت: «تا آغاز مسابقات المپیک به آمادگی ۱۰۰ درصد می‌رسیم و امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم.»
آرمینا صادقیان، تیرانداز المپیکی ایران درباره سطح آمادگی خود در المپیک گفت: «چون زمان کمی تا آغاز بازی‌های المپیک باقی مانده است؛ در بالاترین سطح آمادگی هستیم و هر روز هم بهتر و بهتر می‌شویم. روز المپیک مسلماً به آن آمادگی ۱۰۰ درصد خواهیم رسید. امیدوارم بهترین نتیجه را در المپیک کسب کنیم‌.»
این ملی‌پوش تفنگ در مورد اردوها و مسابقات تدارکاتی در کرواسی ادامه داد: «در دو ماه گذشته تمرینات فشرده‌ای در مجارستان و کرواسی داشتیم و در مسابقات قهرمانی اروپا به عنوان میهمان شرکت کردیم‌. همچنین در جام جهانی کرواسی مسابقه دادیم که این مسابقات کمک زیادی به ما کرد.»
جوان‌ترین عضو کاروان ایران در المپیک گفت: «با وجود اینکه یک‌ سال از مسابقات دور بودیم خوب بود که توانستیم دوباره هیجان مسابقه را تجربه کنیم. این موضوع می‌تواند برای موفقیت در المیپک کمک کند تا با آمادگی کامل در توکیو شرکت کنیم.»
او با بیان اینکه خوشبختانه سطح اردوها بالا بود، گفت: «توانستیم رکوردهایی که واقعاً شایستگی آن را داشتیم ثبت کنیم. از مربی تیم الهام هاشمی که برای برگزاری این اردوها تلاش زیادی کرد، تشکر می‌کنم. حضور او کمک زیادی کرد تا رکوردها را ارتقا دهیم.»
 

Page Generated in 0.0049 sec