printlogo


کد خبر: 232485تاریخ: 1400/4/26 00:00
خبر

مراسمی جمع و جور در فرودگاه
کاروان المپیک ایران امشب بدرقه می‌شود
مراسم بدرقه کاروان ایران در بازی‌های المپیک شامگاه شنبه همزمان با اعزام نخستین گروه ورزشکاران برگزار می‌شود.
در فاصله یک هفته به آغاز سی دو دومین دوره بازی‌های المپیک در توکیو اعزام تیم‌های ورزشی ایران در گروه‌های مختلف از امروز (شنبه) آغاز می‌شود.
والیبال، تیر و کمان، تیراندازی و تنیس روی میز از جمله رشته‌هایی هستند که ورزشکاران‌شان در قالب اولین گروه عازم توکیو می‌شوند.
طبق برنامه پیش بینی شده قرار است ساعاتی قبل از اعزام اولین گروه ورزشکاران المپیکی مراسم بدرقه کاروان ایران در حضور آنها و در محل CIP فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شود. این مراسم از ساعت ۲۰ شنبه آغاز می‌شود. سیدرضا صالحی امیری و کیکاووس سعیدی رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک همراه با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و معاونان او از افراد حاضر در مراسم بدرقه هستند.
 پیش از این قرار بود مراسم بدرقه کاروان المپیک ۱۰ تیرماه و همزمان با روز پایانی المپیک در اراضی عباس آباد برگزار شود اما جهت جلوگیری از تجمع بیش از حد جمعیت این مراسم لغو و به تاریخ ۱۶ تیر ماه در آکادمی ملی المپیک موکول شد.
مراسم دوم هم اما به دلیل شیوع کرونا منتفی شد و در نهایت قرار شد مراسم بدرقه بدون عوامل غیرورزشی و به صورت محدود در محل فرودگاه برگزار شود.
پخش کلیپ‌های تهیه شده از ورزشکاران و همچنین کلیپی ویژه از جابجایی پرچم میان پرچمدار دوره قبل بازی‌های المپیک با صمد نیکخواه بهرامی یکی از دو پرچمدار این دوره از بازی‌های المپیک از جمله مراسم پیش بینی شده برای بدرقه است.
سی و دومین دوره بازی‌های المپیک از اول مرداد آغاز شده و تا ۱۷ مرداد ماه ادامه خواهد داشت. کاروان ورزش ایران با ۶۶ ورزشکار در ۱۷ رشته (۱۶ فدراسیون) در این دوره بازی‌ها حضور دارد.
 
 
دختران تهران، فاتح رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور
رقابت‌های ووشوی قهرمانی بانوان جوانان کشور و انتخابی تیم ملی با قهرمانی دختران تهرانی به پایان رسید.
رقابت‌های ووشوی قهرمانی بانوان جوانان تحت عنوان انتخابی تیم ملی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در شهرری برگزار شد.
در پایان این رقابت‌ها تیم تهران الف با ۲ طلا، ۲ نقره و ۱ برنز قهرمان شد. اصفهان با ۲ طلا و ۱ نقره عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و البرز هم با ۱ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز در جای سوم ایستاد.
استان‌های قم با ۱ طلا، مازندران با ۱ نقره و ۱ برنز، لرستان با ۱ نقره و تهران ب با ۲ برنز رتبه‌های چهارم تا هفتم را به دست آوردند.
 
نتایج رقابت‌های انفرادی در بخش ساندا
‌وزن ۴۸- کیلوگرم: ۱- سوگند محمدی از قم ۲- فاطیما محمدی از مازندران ۳- حدیث محمدی از تهران الف و مهشید میرابراهیم از چهارمحال و بختیاری
وزن ۵۲- کیلوگرم: ۱- آیسا خانی از البرز ۲- ثنا نقی بیرانوند از لرستان ۳- کیانا بیابانی از مازندران و سحر روحی از خراسان رضوی
نتایج رقابت‌های انفرادی در بخش تالو
 فرم چانگ چوان-گون شو: ۱- حدیث امیری از اصفهان ۲- پارمیدا فتاحی از تهران الف ۳- سارا چراغی از همدان
فرم جین شو-چیانگ شو: نرگس شهبازی از تهران الف ۲- روژین شاه محمدی از البرز ۳- الیا غرقابی از تهران ب
فرم نان چوان-نن دائو: ۱- هلیا اسدیان از تهران الف ۲- نازنین بازدار از اصفهان ۳- رتبه سوم: زهرا بت‌شکن از بوشهر و حنانه میرزایی از البرز
فرم تای چی چوان-تای چی چوان: ۱- ستایش اسدی از اصفهان ۲- سادات بوداغی از تهران الف ۳- زهرا لطفی 
از تهران ب

Page Generated in 0.0045 sec