printlogo


کد خبر: 232483تاریخ: 1400/4/26 00:00
گل‌گهر سیرجان ۳ - آلومینیوم اراک یک برد
پرحاشیـــه

حامد حسینی  

بازی گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک یکی دیگر از بازی‌های مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی بود که نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده بود، جایی که امیر قلعه‌نویی و علیرضا منصوریان باید مقابل هم قرار می‌گرفتند و برای صعود تیم‌شان تلاش می‌کردند. هر ۲ تیم هم که شانس چندانی برای آسیایی شدن از لیگ نداشتند، به دنبال این بودند که از جام حذفی به این مهم برسند. به خاطر همین هم گل‌گهر و هم آلومینیوم انگیزه زیادی برای کسب پیروزی داشتند. در نیمه اول برخلاف انتظار، این آلومینیوم بود که بهتر کار کرد و به دنبال گل بود که بالاخره در دقیقه ۱۰ توانست دروازه میزبان را باز کند. در این لحظه، پاس در عمق زیبای اسماعیل شریفات، علیرضا منظمی را در موقعیت تک به تک با بشاگردی قرار داد که ضربه این بازیکن را گلر گل‌گهر به خوبی مهار کرد؛ در ریباند همین توپ اما معین عباسیان موفق شد با یک ضربه به موقع دروازه حریف را باز کند. نیمه اول تقابل گل‌گهر و آلومینیوم با تک گل معین عباسیان به سود تیم میهمان به پایان رسید. گل‌گهر اما در نیمه دوم توانست با تغییراتی که امیر قلعه‌نویی در تیمش ایجاد کرد، ضمن به تساوی کشاندن بازی به گل‌های دیگر هم برسد. در دقیقه ۷۳ مهار ناقص حسین پورحمیدی روی ارسال میلاد زکی‌پور از سمت چپ که در دهانه دروازه به زمین برخورد کرد، با ضربه سر رضا شکاری به گل اول گل‌گهر تبدیل شد تا بازی به تساوی کشیده شود. بعد از این گل، بازی کمی محتاطانه پیش رفت اما باز هم گل‌گهر که میزبان هم بود سعی می‌کرد حملات بیشتری تدارک ببیند که در دقیقه ۸۵ هم به گل رسید. در این لحظه، یک پنالتی نصیب میزبان شد که احمدرضا زنده‌روح کاپیتان گل‌گهر در دقایق پایانی بازی با یک ضربه زمینی به سمت چپ، دروازه پورحمیدی را برخلاف جهت حرکت او باز کرد اما این پایان کار نبود و گل‌گهر باز هم به دنبال گل بود که در دقایق تلف‌ شده توانست باز هم دروازه آلومینیوم را باز کند. در دقیقه ۳+۹۰ ارسال توپ به پشت مدافعان تیم آلومینیوم را مرتضی تبریزی در گوشه سمت راست محوطه جریمه در اختیار گرفت. پاس در عرض او را سعید صادقی در دهانه دروازه به گل سوم گل‌گهر تبدیل کرد. به این ترتیب شاگردان امیر قلعه‌نویی موفق شدند در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنند و به نیمه نهایی جام حذفی برسند.
 
خرمگاه: مقابل فدراسیون می‌ایستم
محمد خرمگاه مربی آلومینیوم اراک از علیرضا منصوریان سرمربی تیم بابت حمایت از داوران به شدت انتقاد کرد: «به ‌عنوان همکار و دوست به منصوریان می‌گویم این ره که تو می‌روی به ترکستان است! اینگونه که شما از داوران حمایت می‌کنی و با توجه به اتفاقاتی که در این دو بازی مقابل گل‌گهر افتاد، کاری کن که فوتبال ایران انجام می‌دهد. شما نمی‌توانی خلاف جهت رودخانه شنا کنی. اتفاقاتی در این دو بازی مقابل گل‌گهر رخ داد که نمی‌توانم بپذیرم.» خرمگاه از صحبت‌های موعود بنیادی‌فر هم به شدت انتقاد می‌کند: «معذرت می‌خواهم این جمله را می‌گویم اما چرا داور در پاسخ به اعتراض بازیکن ما می‌گوید زر نزن! اگر منصوریان اعتراض نکند، من مقابل فدراسیون فوتبال می‌ایستم و می‌گویم چرا داور به دو بازیکن ما گفت زر نزن! وقتی بازیکن ما به کمک داور اعتراض کرد، او گفت اگر فوتبال بلدید، کار خودتان را انجام دهید! آقای منصوریان! این کار را نکن! فوتبال ایران این موضوع را نمی‌طلبد. در یک صحنه کرنر اتفاق افتاد که همان صحنه پنالتی شد. چرا داور باید به خودش اجازه بدهد و به مربی ما بگوید وقتی فوتبال بلد نیستید، اعتراض نکنید؟! فقط می‌توانم بگویم متأسفم و پیگیر این کار می‌شویم. اگر منصوریان پیگیری نکند، ما پیگیر می‌شویم. باید از حق بازیکنان خود دفاع کنیم.»
 
الهویی: به پیروزی بزرگی دست یافتیم
سعید الهویی مربی گل‌گهر سیرجان معتقد است بازی حذفی مقابل آلومینیوم اراک یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل‌شان بود: «فکر می‌کنم یکی از بازی‌های سخت فصل‌مان بود، ما برابر تیمی که سبک خاصی دارد و این سبک را بسیار خوب بازی می‌کند، بازی داشتیم. در بازی‌های بزرگ آلومینیوم اراک برنده بازی شده و حریفان را شکست داده و حتی آنها را به تنگنا کشیده است. آلومینیوم در برابر ما بازی خوبی انجام داد و سبک خودش را اجرا کرد.» الهویی با اشاره به اینکه باید به خودمان و کیفیت‌مان ایمان داشته باشیم، ادامه می‌دهد: «بچه‌ها با ایمان در نیمه دوم توانستند سه گل بزنند و این پیروزی بزرگ را به دست بیاورند و گل‌گهر ثابت کرد که تیم با کیفیتی است. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.»
 

 


Page Generated in 0.0049 sec