printlogo


کد خبر: 232474تاریخ: 1400/4/26 00:00
امید به مهاجم ایرانی برای پس‌گیری قهرمانی
طارمی با گل استارت زد

ستاره تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی تدارکاتی پیش‌فصل با تیم پورتو، موفق به گلزنی برای تیم باشگاهی‌اش شد. مهدی طارمی پس از گذراندن تعطیلات کوتاه‌مدت بین رقابت‌های مقدماتی جام جهانی تا اردوی پیش‌فصل تیم فوتبال پورتو در ایران، چند روز قبل از ایران به مقصد پرتغال خارج شد تا به جمع شاگردان کونسیسائو اضافه شود و رسماً کار خود را در این تیم برای فصل 2022-2021 آغاز کند.
 او در شرایطی به اردوی پورتو اضافه شد که این تیم چند روز قبل از حضور طارمی، با بازیکنان داخلی خود اردوی پیش‌فصل را آغاز کرده بود و بازیکنان لژیونر با نظر کونسیسائو فرصت بیشتری برای استراحت داشتند و از این حیث مهدی طارمی روز گذشته به اردوی پورتو اضافه شد. در بدو ورود به اردوی پورتو، سرمربی این تیم قصد داشت تا آمادگی ستاره ایرانی را پس از گذراندن تعطیلات تابستانی محک بزند و از این حیث در دیدار تدارکاتی روز پنجشنبه پورتو مقابل آکادمیکا از مهدی طارمی در نیمه دوم مسابقه استفاده کرد.
طارمی توانست پیروزی تیمش در این بازی دوستانه را قطعی کند و گل سوم پورتو را به ثمر رساند تا نشان بدهد در آمادگی کامل توانسته خود را به اردوی پیش‌فصل پورتو برساند. او با این گل ثابت کرد که آماده است تا فصل موفق دیگری را در پرتغال در یکی از بهترین تیم‌های این لیگ بگذراند و در تورنمنت‌های مختلفی از جمله لیگ پرتغال، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا همراه پورتو حضور پیدا کند.
 گفتنی است که تیم پورتو در دیداری تدارکاتی مقابل تیم آکادمیکا به برتری سه بر یک دست پیدا کرد که همانطور که گفته شد مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو گل سوم تیمش را به ثمر رساند. طارمی که پیشنهادهای مختلفی از تیم‌های اروپایی دریافت کرد و در نهایت در پورتو ماند، کلیدی‌ترین مهاجم این تیم قدیمی و قدرتمند پرتغالی محسوب می‌شود. بعد از جدایی موسی مارگا و پیوستن او به الهلال، طارمی در خط حمله این تیم می‌تواند مهم‌ترین مهره باشد.
 بازیکنی که در ترکیب تیم ملی و مسابقات مقدماتی جام جهانی هم توانست یک ستاره باشد و نقش مهمی در صعود ایران به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 ایفا کرد. پورتو این فصل باید در سه جام تلاش کند و هدف این باشگاه پس‌گیری عنوان قهرمانی لیگ پرتغال از اسپورتینگ لیسبون است. هدفی که طارمی در تحقق آن می‌تواند نقش اول را به نمایش بگذارد.

Page Generated in 0.0055 sec