printlogo


کد خبر: 232471تاریخ: 1400/4/26 00:00
لژیونرها

تصمیم مهم باشگاه بلژیکی در مورد کاوه
بروژ رضایی را می‌فروشد
سایت «نیوز بلاد» بلژیک خبر داد باشگاه کلوب بروژ در خط حمله‌اش مهاجمان زیادی دارد و قصد دارد کاوه رضایی مهاجم ایرانی‌اش را به صورت دائمی بفروشد. رضایی در دو فصل گذشته به صورت قرضی برای شارلروا بازی کرد ولی همچنان مسئولان بروژ قصدی برای برگرداندن این بازیکن ندارند و می‌خواهند او را بفروشند. قرارداد رضایی با بروژ یک سال دیگر اعتبار دارد و این باشگاه بلژیکی نمی‌خواهد مهاجم ایرانی‌اش برگردد، بلکه به دنبال مشتری است تا کاوه را بفروشد. رضایی در دو فصل گذشته به همراه شارلروا عملکرد رضایت‌بخشی داشته ولی باشگاه بروژ اعتقادی به این بازیکن ندارد و می‌خواهد او را بفروشد.
 
 
السیلیه در انتظار پاسخ الدحیل
رضاییان و مهند علی می‌مانند؟
باشگاه السیلیه قطر همچنان در انتظار پاسخ قطعی برای ادامه کار با رامین رضاییان مدافع ایرانی است. به گزارش نشریه «الوطن»، مسئولان باشگاه السیلیه بعد از عملکرد خوب رامین رضاییان و مهند علی بازیکنان ایرانی و عراقی و همچنین درخواست سرمربی این تیم، به دنبال ادامه همکاری با این دو بازیکن هستند. رضاییان و مهند علی در واقع بازیکنان تیم الدحیل هستند که فصل قبل به صورت قرضی به السیلیه رفتند.
السیلیه درخواست خود را برای در اختیار داشتن مجدد این بازیکنان به الدحیل ارائه کرده و همچنان در انتظار پاسخ است. السیلیه قصد دارد برای برپایی اردوی آماده‌سازی پیش فصل راهی کشور تونس شود و پیش‌بینی می‌شود تا پیش از این سفر، تکلیف رضاییان و مهند علی مشخص شود. الوطن همچنین تأکید کرده است که با توجه به روابط خوب الدحیل و السیلیه، پیش‌بینی می‌شود دو بازیکن به کارشان در السیلیه ادامه بدهند.
 
 
آغاز فصلی موفق برای مهاجم ایرانی
گلزنی دوباره علیپور برای ماریتیمو
تیم فوتبال ماریتیمو پرتغال در ادامه بازی‌های تدارکاتی و آماده‌سازی پیش فصل خود به مصاف تیم دسته دومی وارزیم رفت و با نتیجه چهار بر صفر پیروز شد. یکی از گل‌های ماریتیمو را علی علیپور مهاجم ایرانی این تیم به ثمر رساند. این سومین بازی تدارکاتی ماریتیمو بود. علیپور در بازی قبلی ماریتیمو برابر براگا هم دو گل به ثمر رسانده بود. به نظر می‌رسد علیپور فصل موفقی را در ماریتیمو آغاز کرده و به امید اصلی خط حمله این تیم تبدیل شده است. او فصل قبل هم در هفته‌های پایانی چند گل به ثمر رساند تا به ماریتیمو برای بقا در لیگ پرتغال کمک کند.
 
 
سماک درباره سردار ریسک نمی‌کند
غیبت آزمون در سوپرجام روسیه
زنیت شنبه در فینال سوپرجام روسیه در ورزشگاه کالینگراد به مصاف لکوموتیو مسکو خواهد رفت. سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه خبر داد سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت به همراه امانوئل مامانا، وندل و یوری ژیرکوف به دلیل مصدومیت غایبان بازی افتتاحیه فصل جدید خواهند بود. آزمون هفته گذشته در تمرینات زنیت دچار مصدومیت شد البته مصدومیت این بازیکن ایرانی جزئی بود و به تمرینات تیم برگشت اما با این خبر به نظر می‌رسد سماک قصد ندارد روی ستاره ایرانی‌اش ریسک کند. آزمون پنجشنبه به عنوان بهترین بازیکن فصل 2021-2020 لیگ روسیه انتخاب شد.
 
 
سرمربی جدید در تیم قطری
پاسخ منفی العربیبه پیشنهادهای محمدی 
مهرداد محمدی بعد از درخشش در راه‌آهن به سپاهان رفت و سپس پیراهن باشگاه دپورتیوو آوس در لیگ پرتغال را پوشید. او در آوس آنقدر گل زد که بهترین بازیکن تیمش شد اما با تصمیمی جالب به قطر آمد تا پیراهن العربی در لیگ ستارگان را بپوشد. او در العربی هم به قدری درخشیده که نه تنها عذرش را نخواسته‌اند بلکه برای حفظ او به چهار پیشنهاد جذاب از بلژیک و پرتغال پاسخ منفی داده‌اند. همچنین باشگاه العربی قطر اعلام کرد هدایت تیم فوتبال این باشگاه برای فصل بعد برعهده «یونس علی» خواهد بود. یونس فصل قبل سرمربی تیم القطر بود و با این تیم به جایگاه پنجم لیگ ستارگان قطر رسید. 
العربی در دو فصل گذشته با هدایت «هیمیر هالگریمسون» سرمربی ایسلندی بازی کرد اما نتوانست به موفقیت چشمگیری دست یابد.

Page Generated in 0.0051 sec