printlogo


کد خبر: 232146تاریخ: 1400/4/19 00:00
باشگاه استقلال: میلیچ باج می‌خواست!
فرشید اسماعیلی فصل بعد در لیگ ستارگان قطر!

فرشید اسماعیلی جزو آن دسته بازیکنانی است که بعد از پایان لیگ بیستم قطعاً با پیشنهادهایی از تیم‌های قطری مواجه خواهد شد.
 او که در لیگ قهرمانان آسیا یکی از بازیکنان درخشان استقلال بود احتمال دارد دیگر فصل بعد در ترکیب آبی‌ها نباشد.
 جدایی اسماعیلی فارغ از خبرهایی که روز گذشته درباره پیشنهاد یک تیم قطری به او به گوش می‌رسد زمانی به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود که می‌بینیم در یک ماه اخیر تنش‌های بسیاری میان هافبک خلاق استقلال و مدیران این باشگاه بر سر گرفتن مطالباتش به وجود آمده است. حتی اسماعیلی علیه مدیران استقلال صراحتاً موضع گرفت و به همین دلیل نیز به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شد اما در نهایت مدیرعامل باشگاه استقلال برای اینکه چالش‌ها در باشگاه را بیشتر نکند، اعلام کرد که ماجرای احضار اسماعیلی صحت ندارد.
 با این وجود اما بعید است اتفاق خاصی میان اسماعیلی و مددی رخ داده باشد و از سوی دیگر، مدیر برنامه این بازیکن نیز به واسطه نمایش خوبی که اسماعیلی در لیگ قهرمانان آسیا داشت، به دنبال جلب نظر یکی، دو تیم قطری است تا فرشید را به لیگ ستارگان منتقل کند.
 انتقالی که هرگز باب میل هواداران باشگاه استقلال نیست و آنها را نسبت به اتفاقات نقل و انتقالاتی باشگاه نگران خواهد کرد.
 البته اسماعیلی در این روزهای اخیر بیشتر جانب احتیاط را در پیش گرفته و درصدد بازپس گرفتن جایگاه خود در ترکیب اصلی است و دوست دارد به سرعت به روزهایی بازگردد که یکی از ارکان اصلی در خط میانی بود اما مصدومیت نیز برای این بازیکن مسأله‌ساز شده تا او در این ایام نتواند کمکی به استقلال کند.
 به هر حال به زودی اسماعیلی را در ترکیب استقلال خواهیم دید اما آنچه اهمیت دارد این است که آیا این حضور به فصل بعد نیز کشیده خواهد شد یا خیر؟! 
آیا اسماعیلی هم جزو آن دسته بازیکنانی خواهد بود که استقلال را ترک خواهد کرد یا اینکه یک فصل دیگر با تیمش قرارداد منعقد خواهد کرد؟!
 

Page Generated in 0.0060 sec