printlogo


کد خبر: 232048تاریخ: 1400/4/16 00:00
اولین شکست منصوریان روی نیمکت آلومینیوم
تساوی سپاهان با گل جنجالی

سپاهان که رقابت نزدیکی با پرسپولیس برای قهرمانی لیگ بیستم دارد، در ورزشگاه دستگردی مقابل پیکان با تساوی یک بر یک متوقف شد و دو امتیاز حساس از دست داد.
در این بازی نزدیک سپاهان شروع بهتری داشت، ولی پیکان در دقیقه 26 موفق شد با بغل پای علیرضا کوشکی به گل اول برسد. در این صحنه پیکان نفوذی از سمت راست داشت که مدافعان سپاهان یکی بعد از دیگری جا ماندند و کوشکی بدون کمترین مزاحمت دروازه نیازمند را باز کرد.
سپاهان برای رسیدن به گل تساوی خیلی انتظار نکشید و در دقیقه 39 با ضربه ایستگاهی حاجی‌صفی به گل تساوی رسید؛ صحنه‌ای که بازیکنان پیکان معتقد بودند در شرایط آفساید زده شده و اعتراض شدیدی به داور داشتند.
خط دفاع پیکان در لحظه ضربه حاجی‌صفی آفسایدگیری کرد تا چند بازیکن سپاهان در محوطه جریمه تنها بمانند. ضربه حاجی‌صفی بدون برخورد به بازیکنی وارد دروازه شد، ولی دو بازیکن سپاهان در مسیر توپ بودند و مانع دید کامل رضایی، دروازه‌بان پیکان شدند. در نیمه دوم سپاهان تلاش زیادی برای زدن گل دوم داشت، ولی پیکان روی ضدحملات خطرناک‌تر بود. در نهایت این بازی با تساوی به پایان رسید.
در دیگر بازی حساس روز گذشته گل‌گهر در سیرجان موفق شد با پنالتی لحظات آخر گادوین منشا آلومینیوم اراک را دو بر یک شکست دهد. در این بازی گل‌گهر با گل دقیقه 29 یونس شاکری پیش افتاد، ولی آلومینیوم در دقیقه 60 با پنالتی حامد پاکدل به گل تساوی رسید. با این نتیجه روند بی‌شکستی منصوریان روی نیمکت آلومینیوم بعد از 9 بازی به پایان رسید.
دیروز همچنین ماشین‌‌سازی قعر جدولی مس رفسنجان را با نتیجه سه بر صفر شکست داد. پدیده هم با تک گل مهربان مقابل نفت مسجدسلیمان به پیروزی رسید.
 

Page Generated in 0.0054 sec