printlogo


کد خبر: 232035تاریخ: 1400/4/16 00:00
خبر

 نامه وکیل کالدرون به فیفا
پس از رد اعتراض باشگاه پرسپولیس مربوط به پرونده کالدرون و دستیارش در CAS، سرخ‌ها در پرونده مربی آرژانتینی تا ۹ تیر و دستیارش تا ۱۱ تیر فرصت داشتند تا مطالبات آنها را پرداخت کنند که این مهم انجام نشد.
در همین رابطه روز دوشنبه وکیل کالدرون و دستیارش با ارسال نامه‌ای رسمی به کمیته انضباطی فیفا، از آن نهاد خواست با توجه به پرداخت نشدن مطالبات موکلانش، باشگاه پرسپولیس مجازات شود.
درباره مجازات‌های فیفا هیچ چیز قطعی نیست اما اگر طبق روال پرونده‌های قبلی پرسپولیس باشد، ابتدا فرصت یک‌ماهه تعیین می‌شود و پس از آن جریمه نقدی شامل حال باشگاه می‌شود. پس از آن با تعیین فرصت یک ماهه جدید، در صورت پرداخت نشدن پول طلبکار، پنجره نقل‌وانتقالاتی بسته خواهد شد. البته در پرونده کالدرون هنوز کمیته انضباطی فیفا اقدامی نکرده است.
باشگاه پرسپولیس در پرونده کالدرون محکوم به پرداخت ۵۸۰ هزار دلار و در مورد خواکین دستیارش محکوم به پرداخت ۹۵ هزار دلار شده که به این مبالغ ۵ درصد سود سالیانه نیز اضافه می‌شود.
 
بی‌خبری از محرومیت یحیی
روز قبل از بازی با فولاد و در جلسه هماهنگی این مسابقه به نمایندگان باشگاه پرسپولیس اعلام شد یحیی گل‌محمدی محروم است و نمی‌تواند در این مسابقه روی نیمکت تیمش بنشیند. البته ظاهراً خود اعضای تیم پرسپولیس از این مسأله خبر داشتند اما رسانه‌ای نشده بود.گل‌محمدی در بازی قبلی پرسپولیس مقابل گل گهر به خاطر اعتراض به اشکان خورشیدی یک اخطار گرفت که این کارت زرد باعث محرومیت او شده است. گل‌محمدی پیش از این با دریافت کارت زرد در بازی با شهرخودرو چهارکارته شده و یک بازی از همراهی تیمش محروم شده بود و حالا دومین محرومیت خود را سپری خواهد کرد.طبق قوانین سازمان لیگ محرومیت اول با چهار اخطار و سپس با سه اخطار اعمال می‌شود.
 
نشست خبری نبود
قبل از بازی پرسپولیس مقابل فولاد یحیی گل‌محمدی در نشست خبری شرکت نکرد چرا که اصلاً نشستی در کار نبود. ابتدا به نظر می‌رسید چون تیم پرسپولیس به موقع به اهواز نمی‌رسید سرمربی تیم در این نشست شرکت نکرده اما شرایط سخت کرونایی اهواز باعث شده بود تا نشست خبری در این شهر کلاً لغو شود و حتی جواد نکونام هم مصاحبه‌ای نداشت.

Page Generated in 0.0071 sec