printlogo


کد خبر: 232029تاریخ: 1400/4/16 00:00
خرده گزارش

 استقلال، بند جدایی قلعه‌نویی از گل‌گهر؟
در حالی که امیر قلعه‌نویی یک فصل دیگر قرارداد خود را با باشگاه گل‌گهر منعقد کرده اما درباره نحوه قرارداد او با باشگاه گل گهر سیرجان خبرهای جالبی به گوش می‌رسد. قلعه‌نویی که فصل پیش رقم قابل توجهی از مدیران این باشگاه دستمزد گرفته گفته می‌شود شروط عجیبی را در قرارداد خود لحاظ کرده است. یکی از این شروط جدایی بی‌قید و شرط از گل گهر و پیوستن به استقلال است. اینطور که گفته می‌شود سرمربی تیم گل گهر در قرارداد خود بند انتقال به استقلال را گنجانده و به همین دلیل حاضر شده برای یک فصل دیگر قراردادش را با این باشگاه تمدید کند. البته مسئولان باشگاه گل گهر چنین‌ بندی را تأیید نکرده‌اند اما گفته می‌شود قلعه نویی پیش‌بینی می‌کند که شاید شرایط در استقلال به گونه‌ای پیش برود که او دوباره به این باشگاه بازگردد که اگر قرار بر وقوع این اتفاق باشد، باشگاه گل گهر سیرجان باید با این انتقال موافقت کند. در واقع قلعه نویی نخواسته مانند فکری در فضای تنش‌زا از گل گهر جدا شود چون فکری در زمان جدایی از نساجی با مشکلاتی مواجه شد و حتی میان او و مدیران این باشگاه اختلاف‌های عمیقی به وجود آمد. به هر حال این ماجرا می‌تواند در پس زمینه ذهن هواداران استقلال باشد هرچند که این روزها غالب آبی دلان دوست دارند مجیدی به کارش با این باشگاه ادامه داده و حمایت حداکثری هم از او انجام می‌شود اما آینده غیرقابل پیش بینی است و احتمال دارد هراتفاقی رخ دهد.
 
 
بازیکنان و مربیان استقلال در انتظار پرداخت حقوق
معوقه بازیکنان استقلال به گفته فرهاد مجیدی به شش ماه می‌رسد و در این ایام بازیکنان فقط پاداش دریافت کرده‌اند که بخشی از این پاداش‌ها نیز از سوی مربیان پرداخت شده است. تعویق پرداخت حقوق بازیکنان سبب اعتراض‌های گسترده‌ای به عملکرد مدیران باشگاه استقلال شده است اما احمد مددی دو هفته پیش قول داد که حقوق عقب افتاده بازیکنان پیش از دربی پرداخت شود. استقلال شنبه هفته آینده مقابل سایپا قرار می‌گیرد و 5 روز بعد از آن بازی در جام حذفی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد. دیداری که برای استقلال از اهمیت بسیاری برخوردار است و اگر مدیران به وعده خود عمل کنند استقلال با روحیه مناسب گام به این بازی خواهد گذاشت. پیش از بازی با تراکتور در اردوی استقلال میان بازیکنان و اعضای کادرفنی صحبت از این بود که چه زمان وعده مدیران عملی شده و حقوق‌های عقب افتاده به حساب‌شان واریز می‌شود که باید دید این ماجرا چه زمان فیصله خواهد یافت. احتمال دارد بعد از بازی با سایپا حقوق بازیکنان به حساب‌شان واریز شده و بازیکنان و مربیان به خواسته خود برسند.
 
 
تذکر AFC به باشگاه استقلال
کنفدراسیون فوتبال آسیا که در تصمیمی شگفت آور اعلام کرد استقلال باید در کشور ثالث مقابل الهلال قرار بگیرد و از میزبانی محروم است، به تازگی به باشگاه استقلال تذکر داده که هرچه زودتر کشور مورد نظر خود برای میزبانی از الهلال را اعلام کند. این تذکر در شرایطی به باشگاه استقلال داده شده که پیش‌تر گفته شد، به خواست فرهاد مجیدی کشور امارات و شهر دبی به عنوان میزبان برگزیده شده است اما تذکر کنفدراسیون فوتبال آسیا نشان می‌دهد که هنوز از سوی باشگاه استقلال کشور میزبان معرفی نشده است. این تذکر به باشگاه النصر عربستان نیز داده شده و از این کشور نیز خواسته شده، کشور میزبان بازی با تراکتور را به سرعت معرفی کند. البته در مراحل بالاتر ممکن است کشور عربستان باز هم میزبان شود چون گفته می‌شود سعودی‌ها برای میزبانی از فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز برنامه‌ریزی کرده‌اند.
 
 
پای مصطفوی هم به پاداش استقلالی‌ها بازشد
در فصل جاری شکاف عمیقی میان مدیریت باشگاه و بازیکنان و اعضای کادرفنی ایجاد شده و پیوسته شاهد مصاحبه‌ها و موضع‌گیری‌های تند بازیکنان و مربیان نسبت به سیاست مدیران باشگاه استقلال هستیم. این وضعیت سبب شد مجیدی در بازی‌های اخیر پاداش‌هایی را از جیب خودش به بازیکنان پرداخت کند. اخیراً نیز خبری درباره نقش صالح مصطفوی در پرداخت این پاداش‌ها به گوش رسیده که نشان می‌دهد ماجرای پرداخت به بازیکنان از سوی مربی در حال تسری پیدا کردن است و هیچ بعید نیست به زودی پای غلامپور و فرشاد ماجدی هم در پرداخت پاداش به بازیکنان وسط بیاید! البته باز هم باید یاد آورد شد که مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرده تا قبل از دربی حقوق بازیکنان پرداخت می‌شود که اگر این وعده درست از آب درآید، تا حدی فضای این تیم در آستانه بازی با رقیب سنتی آرام خواهد شد. 

 


Page Generated in 0.0045 sec