printlogo


کد خبر: 232018تاریخ: 1400/4/16 00:00
گزارش

رقابت بارسا و اتلتیکو در زمینه مد
 فصل‌های جدید به معنای امید و هیجان تازه است و علاوه بر آن رونمایی از لباس‌های جدید برای تیم‌ها. با توجه به مدل‌های رونمایی شده توسط برخی از باشگاه‌های لالیگا، یک رقابت چشم‌نواز چه از نظر فوتبالی و چه از نظر طرح و نقش پیراهن‌ها در لیگ دسته اول اسپانیا پیش رو است.
قهرمان فصل گذشته، اتلتیکو مادرید از طرح جدید پیراهن اصلی خود رونمایی کرد، طرحی به مناسبت 75 سالگی تغییر نام باشگاه از اتلتیکو آویاسیون به نام فعلی‌اش. خطوط قرمز و سفید سنتی همچنان پابرجا هستند، اگرچه طرح جدید یک جنبه زیباشناختی جدید با مدل چاپی دارد که هنری‌تر از نسخه‌های قبلی است. رونمایی از پیراهن جدید پس از مدت‌ها انتظار و سه هفته پس از آنکه بارسلونا نیز طرحی جسورانه را منتشر کرد، صورت گرفت.
به فرض ماندن آنها، لوئیس سوارس و ژوائو فلیکس از جمله کسانی هستند که پس از پایان وظایف خود در تیم‌های ملی، محصول جدید شرکت نایکی را می‌پوشند. مهاجم برزیلی، مارکوس پائولو - اولین خرید تابستانی اتلتیکو - و رودریگو د پل که در حال حاضر با آرژانتین در کوپا آمه‌ریکا به سر می‌برد هم احتمالاً دیگر نفراتی هستند که با لباس جدید اتلتیکومادرید به میدان خواهند رفت.
در مورد لباس بارسلونا، شما می‌توانید با بازی با دو رنگ سرگرم باشید. فقط کافی است از پسرهایی که کیت‌های این تیم را طراحی کرده‌اند بپرسید. به طور سنتی، نوارهای آبی و قرمز متمایز سفارش روز هستند اما بارسایی‌ها در فصول اخیر به دنبال تنوع در طرح لباس‌های‌شان بوده‌اند. از نازک و پهن کردن نوارهای عمودی تا سبک شطرنجی شبیه تیم ملی کرواسی. حالا هم طرحی کاملاً متمایز‌تر برای فصل آینده. طبق گفته نایکی، پیراهن جدید کاملاً از پارچه پلی استر بازیافتی ساخته شده و نقش روی آن با خطوط متنوع و صلیب متمایز کامل شده است.
اما با همه جذابیت این پیراهن باید دید آیا لیونل مسی کسی که در طول دو دهه اخیر از همه نسخه‌های پیراهن‌های قدیمی بارسلونا استفاده کرده هم این پیراهن جدید را به تن خواهد کرد یا نه. با توجه به پایان قراردادش با بارسلونا، مسی اکنون بازیکن آزاد است اما ماندن او در نوکمپ، هیجان تهیه لباس جدید تیم را برای هواداران دوچندان خواهد کرد، پیراهنی که فصل آینده بر تن بازیکنانی مانند سرخیو آگوئرو، اریک گارسیا و ممفیس دپای نیز خواهیم دید.
طرح پیراهن خانگی جدید بارسلونا شاید پویاترین طرح در تاریخ این لباس باشد. برخلاف طرح‌های قبلی، این طرح با خطوط عمودی و صلیب سنت جورج که به مدت بیش از یک قرن به وضوح روی لوگوی باشگاه قرار داشته، در سمت چپ پیراهن دیده می‌شود. این طرح شاید بهترین طرح برای به تصویر کشیدن نماد باشگاه در فصلی باشد که کاتالان‌ها می‌خواهند تاج و تخت پادشاهی در لالیگا را از اتلتیکومادرید پس بگیرند.
برای فصل آینده، سایر تیم‌های اسپانیایی هم طرح‌هایی غافلگیر‌کننده برای لباس‌های خود انتخاب کر‌ده‌اند. سویا برای اولین بار سنت قدیمی‌اش را به چالش کشیده و از پیراهنی با نوارهای عمودی باریک قرمز استفاده کرده است. پیش از این، آندلسی‌ها مدت‌ها بود که از پیراهنی به رنگ سفید ساده استفاده می‌کردند. چنین تغییراتی اما همیشه مورد پسند همه نیست. در واقع همه هواداران بارسلونا از طرح جدید لذت نبرده‌اند و در رسانه‌های اجتماعی هم به شدت واکنش نشان داده‌اند.
منبع: فوربز
 
 
 رم به دنبال جانشین اسپیناتزولا
لئوناردو اسپیناتزولا، دفاع چپ و یکی از بهترین بازیکنان آتزوری در مسابقات یورو 2020 که در جریان بازی تیم ملی ایتالیا مقابل بلژیک در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2020 هنگام تعقیب یک توپ از ناحیه تاندون آشیل آسیب دید، با اعلام کادر پزشکی فدراسیون فوتبال ایتالیا بین 5 تا 6 ماه خانه‌نشین خواهد بود.
این بدین معناست که این مدافع ایتالیایی نه‌ تنها بازی‌های باقی‌مانده شانزدهمین دوره جام ملت‌های اروپا را از دست خواهد داد، بلکه در مقطع آغازین فصل پیش‌رو نیز غایب خواهد بود، به همین خاطر مدیران باشگاه رم در تلاش برای یافتن جانشینی برای او هستند.
شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» در این راستا خبر داد که باشگاه رم قصد دارد رامی بن سبعینی 26 ساله را از بوروسیا مونشن‌گلادباخ جذب کند تا او را جانشین اسپناتزولا در ترکیب تیم تحت‌ هدایت ژوزه مورینیو کند.
این مدافع چپ الجزایری که سابقه بازی در تیم‌های مون‌پولیه و رن را هم دارد، از سال 2019 در عضویت بوروسیا مونشن‌گلادباخ است. او دو سال دیگر با این باشگاه آلمانی قرارداد دارد و ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 22 میلیون یورو تخمین زده شده است.
باشگاه رم همچنین در تلاش برای نهایی کردن انتقال روی پاتریسیو دروازه‌بان پرتغالی ولورهمپتون به جمع جالوروسی است.
 
روزهای تصمیم گیری درباره آینده رونالدو
 باشگاه یوونتوس ظرف چند روز آینده درباره ماندن یا نماندن کریستیانو رونالدو در این تیم مطمئن خواهد شد.
رونالدو بعد از حذف پرتغال از یورو 2020، تعطیلات تابستانی خود را آغاز کرده است. او به صورت رسمی نه درخواست جدایی کرده و نه یوونتوس او را برای جدایی تحت فشار قرار داده است. به این ترتیب هر روزی که بدون خبری جدید درباره آینده او منتشر می‌شود، این بازیکن پرتغالی به ماندن در تورین نزدیک‌تر می‌شود. با این حال فدریکو کروبینی، مدیرورزشی جدید یووه طی چند روز آینده قرار است با ژرژ مندز مدیربرنامه‌های رونالدو ملاقاتی داشته باشد تا درباره آینده او مذاکره کند هرچند بعید به نظر می‌رسد که ستاره پرتغالی بدون دریافت پیشنهادی مناسب، حاضر به ترک یووه باشد.
در حالی که منچستریونایتد پول‌های خود را صرف خرید جیدون سانچو از بوروسیا دورتموند کرده است، پاری‌سن‌ژرمن محتمل‌ترین مقصد برای رونالدو به نظر می‌رسد اما این باشگاه فرانسوی نیز ترجیح می‌دهد ابتدا منتظر تصمیم کیلیان امباپه بماند و بعد برای جذب رونالدو یا بازیکنی دیگر اقدام کند. امباپه هنوز با PSG تمدید نکرده و این در حالی است که او فقط یک فصل دیگر قرارداد دارد. به این ترتیب پاریسی‌ها برای از دست ندادن بازیکن فرانسوی‌شان به عنوان بازیکن آزاد باید او را در تابستان امسال بفروشند.
طبق گزارش سایت کالچومرکاتو وب، رونالدو به احتمال زیاد با بیانکونری تمدید خواهد کرد اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست. این سایت بر این باور است که احتمالاً رونالدو و مدیربرنامه‌هایش برای عقد قراردادی جدید با یوونتوس در جلسه پیش روی طرفین صحبت کنند.
 

 


Page Generated in 0.0047 sec