printlogo


کد خبر: 232010تاریخ: 1400/4/16 00:00
خبر و مصاحبه

مسمومیت غذایی خفیف قلعه‌نویی
امیر قلعه‌نویی عصر سه‌شنبه دچار مسمومیت شد و نتوانست در تمرین پایانی گل‌گهر سیرجان شرکت کند. حیدر افسری سرپرست تیم گل‌گهر در رابطه با این مسأله می‌گوید: «سه‌شنبه شب گذشته مشکلی برای قلعه‌نویی ایجاد شد اما موضوع خاصی نبود و او دچار مسمومیت غذایی شده بود.»
  
 
زنوزی: از باشگاه حمایت خواهیم کرد
محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد، به دلیل برخی مشکلات تصمیم گرفته این باشگاه را به هیأت مدیره و مدیرعامل بسپارد. زنوزی درباره شرایط باشگاه تراکتور تبریز می‌گوید: «من درگیر یکسری مشکلات هستم. همسرم مریض است و به شدت درگیر مداوای او هستم. به همین دلیل این بار تصمیم گرفتم باشگاه را به هیأت مدیره و مدیرعامل بسپارم و صفر تا صد کارها دست آنهاست. البته من هم به‌عنوان هوادار در خدمت آنها هستم.» مالک باشگاه تراکتور در واکنش به شایعاتی که پیرامون واگذاری مالکیت باشگاه مطرح می‌شود، می‌گوید: «من از همین مردم هستم و همه همشهری‌های من هستند. من وظیفه دارم به این مردم خدمت کنم و نمی‌توانم این را دریغ کنم. یکی از دلگیری‌های من هم این است که هر کس به خودش جرأت می‌دهد در مورد تصمیم من در مورد باشگاه صحبت کند. اینها فضای هواداری را ملتهب می‌کنند و به دنبال اهداف‌شان هستند، در غیر این صورت وقتی خود من هستم چه لزومی دارد کسی این حرف‌ها را بزند؟ شاید من دلگیری‌هایی داشته باشم، از جمله اینکه یک عده سوءاستفاده می‌کنند و چرا هواداران جواب اینها را نمی‌دهند. بله دلگیری من این است، ولی هیچ مشکلی وجود ندارد و از باشگاه حمایت خواهیم کرد. حالا هر کس می‌خواهد حرف بزند، ما از باشگاه حمایت خواهیم کرد.»
 
 
سامره به پدیده بازگشت
علی سامره چند روز پیش از تیم پدیده جدا شد و حتی در صفحه اینستاگرام خود پست خداحافظی منتشر کرد اما با گذشت ۲، ۳ روز او به جمع اعضای این تیم بازگشت. ظاهراً مشکلات سامره با تیمش در این یکی، دو روز حل شده و بعد از صحبت این مربی با مهدی رحمتی، قرار است روی نیمکت تیمش بنشیند.
 
 
لطیفی: کسی انتظار نداشت نود را حفظ کنیم
علی لطیفی سرمربی نود ارومیه درباره سقوط تیمش به لیگ ۲ می‌گوید: «زمانی هدایت نود را پذیرفتم که تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرده بود و دو درصد شانس بقا داشت. پنجره نقل ‌و انتقالاتی تیم نود بسته بود و تیم در 9 هفته اول تنها یک امتیاز گرفت. به نظرم کار تیم همان زمان یکسره شد اما قراردادی 5/1 ساله با باشگاه امضا کردم و برنامه ما برای بازگشت به لیگ دسته اول و حتی صعود به لیگ برتر است.» لطیفی با اشاره به میانگین سنی پایین نود ارومیه ادامه می‌دهد: «عمده بازیکنان نود زیر 20 سال هستند و می‌توان در صعود به لیگ یک روی آنها حساب کرد. کسی انتظار نداشت نود را در لیگ یک حفظ کنیم و بقای ما به معجزه نیاز داشت اما اشتباهات داوری به ضررمان بود و این اشتباهات اجازه نداد همین معجزه هم رقم بخورد. مقابل رایکا یک پنالتی صددرصد ما اعلام نشد و حتی اعضای تیم حریف هم از این تصمیم شوکه شدند.» سرمربی نود ارومیه در مورد انگیزه تیمش در دو بازی باقی‌مانده لیگ یک می‌گوید: «ما تیم را برای فصل آینده بستیم و کارمان را زودتر از همه تیم‌ها برای صعود به لیگ یک شروع کردیم. به همین خاطر در حال بستن اسکلت تیم برای فصل آینده هستیم و در این دو مسابقه هم با تمام قوا بازی می‌کنیم. البته ما هفته گذشته مقابل رایکا بازیکن نداشتیم اما دو بازیکن را به خاطر مسائل انضباطی کنار گذاشتم.» علی لطیفی در مورد اینکه در صورت سقوط چوکای تالش، هر سه تیم تحت هدایت او در لیگ امسال به لیگ دسته دوم سقوط کرده‌اند، توضیح می‌دهد: «من با چوکا در 16 هفته، 19 امتیاز گرفتم و تقریباً تیم را حفظ کردم. اگر مربیان بعد از من هم در مجموع 19 امتیاز می‌گرفتند، بقای چوکا در لیگ دسته اول قطعی می‌شد. همچنین من تنها دو روز در تیم گل‌ریحان بودم و زمانی که شرایط را دیدم، از این باشگاه جدا شدم.» لطیفی درباره روابط پشت پرده در هفته‌های پایانی لیگ یک می‌گوید: «شنیدم یکی از مربیان بالای جدولی چنین کاری می‌کند. به من گفتند او با بازیکنان دیگر تماس می‌گیرد و می‌گوید سال بعد در تیم من هستید.»
 

Page Generated in 0.0049 sec