printlogo


کد خبر: 232007تاریخ: 1400/4/16 00:00
کلانتری: هوادار را غافلگیر کردیم
دو بازی بعدی را هم می‌بریم و لیگ برتری می‌شویم

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
علی‌اصغر کلانتری سرمربی بومی تیم فجر سپاسی، تیم ریشه‌دار شیرازی استان فارس را در دیداری مهم و خارج از خانه مقابل تیم هوادار صدرنشین به برتری رساند تا با شایستگی این تیم در صدر جدول قرار گرفته و در فاصله دو هفته مانده تا پایان مسابقات لیگ دسته اول امیدهای زردپوشان ریشه‌دار شیرازی برای صعود به رقابت‌های لیگ برتر بیش از پیش افزایش یابد. به بهانه پیروزی بزرگ تیم فجرسپاسی مقابل تیم هوادار گفت و گویی با سرمربی فجرسپاسی داشتیم.
 
برد بزرگی در خارج از خانه مقابل تیم هوادار کسب و به صدر صعود کردید. واقعاً انتظار این برد را داشتید؟
 بازی بزرگ و تعیین‌کننده‌ای بود. هوادار در زمین خودش بازی‌های خوبی ارائه داده بود اما در مقابل این تیم، فجرسپاسی قرار داشت که بازیکنانش می‌خواستند هر طور شده به صدر برسند و برای رسیدن به این مهم، جانانه تلاش کردند. بازیکنان‌مان در تمرینات قبل از بازی با هوادار بسیار باانگیزه کار می‌کردند و طوری تمرین می‌کردند که دقیقاً مشخص بود به قصد صدرنشینی بسیار عالی تمرین می‌کنند. باور کنید به دلیل میل بالا برای پیروزی مقابل هوادار، حتی می‌خواستند بیشتر از موارد تمرینی مدنظر ما تمرین کنند که ما مانع این امر شدیم. تمام این مسائل را گفتم که در واقع به این مهم برسم که بازیکنان ما میل و انگیزه بسیار زیادی برای پیروزی داشتند اما از این مسأله که بگذریم، تیم ما آنقدر خوب بازی کرد که ما تا دقیقه 70 به خواست مسأله‌ای که ناشی از آمادگی بالای بدنی بازیکنان‌مان بود، ۲ گل زدیم و به نظرم به خواسته‌مان رسیدیم اما بعد از آن، برق رفت و شرایط تا حدودی متفاوت شد ولی خدا را شاکرم که ما به خواسته‌مان رسیدیم و برنده دیداری بزرگ و سرنوشت‌ساز شدیم.
در دو بازی آینده که بازی‌های پایانی لیگ دسته اول محسوب می‌شود، در نهایت لیگ برتری می‌شوید؟
 صددرصد. فکر ما پیروزی و برد در دو بازی پایانی است و بازیکنان، کادر فنی فجر و مسئولان تیم‌مان هم به چیزی جز برد در دو بازی آینده فکر نمی‌کنند. من فکر می‌کنم 80 درصد راه صعود را رفته‌ایم و ان‌شاءالله با برد بعدی‌مان مقابل شاهین بوشهر و بازی هفته آخر هم ما به امید خدا و تلاش بازیکنان‌مان به لیگ برتر صعود می‌کنیم و آن را به مردم شیراز و استان فارس تقدیم خواهیم کرد.
در خصوص شرایط فنی تیم هوادار هم می‌خواهیم نظرتان را جویا شویم.
 تیم هوادار واقعاً تیم خوبی محسوب می‌شود اما بازیکنان ما خیلی خوب و قوی بودند و از همان دقیقه اول آنقدر محکم و هجومی رو به جلو کار کردند که تیم میزبان واقعاً غافلگیر شد. این مسأله واقعاً هوادار را غافلگیر کرد چون آنها اصلاً انتظار بازی تهاجمی از دقیقه یک را از سوی بازیکنان فجرسپاسی نداشتند. این درخشش‌مان در نیمه دوم هم با تغییراتی که دادیم تکمیل شد و بعد از زدن دو گل هم تیم هوادار در ضدحملات ما شکننده و آسیب‌پذیر نشان داد.
در بازی بعدی‌تان هم در شیراز میزبان شاهین بوشهری هستید که آن تیم هم شانس صعود دارد. این مسأله کارتان را دشوار نمی‌کند؟ مضاف بر اینکه همیشه بازی تیم‌های بوشهری و شیرازی از حساسیت و کری بسیاری هم برخوردار بوده.
 به همه این موارد و حساسیت بازی به خوبی واقفیم. بازیکنان ما خیلی خوب شرایط حساس تیم‌مان را درک کرده و خوب می‌دانند باید پیروز شوند و قطعاً همه تلاش‌شان را هم انجام خواهند داد. بازیکنان ما بعد از برد بزرگ‌مان هم به هیچ وجه مغرور نشده‌اند و خوب می‌دانند در دو هفته پایانی زحمات یک فصل‌شان به بار می‌نشیند و نتیجه می‌دهد. از همین رو با تمام وجود در دو بازی پایانی می‌جنگند چون فکر دیگری جز پیروزی و لیگ برتری شدن در ذهن و مخیله بازیکنان ما وجود ندارد.
شیراز نماینده‌ای در لیگ برتر ندارد و حضور تیم‌تان در لیگ برتر واقعاً موجب امید و شادی مردم استان فارس می‌شود اما اگر بی‌توجهی به تیم فجرسپاسی و رها شدن این تیم باز هم تکرار شود، از این همه تلاش و سختی خودتان در راه رسیدن احتمالی‌تان به لیگ برتر پشیمان و مأیوس نمی‌شوید؟
 خوشبختانه سردار بوعلی در رأس باشگاه و تیم فجرسپاسی حضور دارد. شخصی که دیدشان نسبت به فوتبال و تیم فجر بسیار بسیار روشن، امیدوارکننده و مثبت است. سردار بوعلی و رسیدگی ایشان که به بازیکنان ما انگیره فراوانی داده، شرایط فجر را دگرگون ساخته و ایشان امیدوارند فجر صددرصد به لیگ برتر صعود ‌می‌کند و برای تیم ما برنامه‌ها و چشم‌انداز بسیار خوبی را متصور هستند؛ مسائلی که برای بازیکنان و مربیان فجر بسیار امیدوارکننده است و بازیکنان‌مان هم با رسیدگی سردار بوعلی و مدیریت ایشان با انگیزه و روحیه بالایی فقط برای برد و رسیدن به لیگ برتر تلاش می‌کنند.
 

Page Generated in 0.0045 sec