printlogo


کد خبر: 231998تاریخ: 1400/4/16 00:00
مصاحبه و خبر

نمی‌دانم چرا به من بازی نمی‌دادند
طارمی: در 10 سالگی آقای گل شدم
مهدی طارمی، مهاجم بوشهری پورتو فصل بسیار خوبی را در پرتغال و فوتبال اروپا سپری کرد.
 او همچنین در موفقیت تیم ملی جهت راهیابی به دور اصلی و پایانی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، نقش ویژه‌ای داشت. 
بازیکنی که موفق شد زیباترین گل فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر برساند. طارمی چند روز پیش و در تعطیلات تابستانی خود، راهی زادگاهش در شهر بوشهر شده بود. 
او که فوتبالش را از رده‌های پایه تیم‌های بوشهری از جمله برق، ایرانجوان و شاهین آغاز کرده بود، در گفت‌وگویی که با برنامه شونشینی شبکه بوشهر داشت، به سؤالاتی در خصوص زمان حضورش در این شهر و تیم‌های بوشهری پاسخ داد.
 او درباره آغاز فوتبالش گفت: «فکر می‌کنم در 6 یا 7 سالگی در رده‌های زیر 10 سال اولین بازی رسمی خودم را انجام دادم. 
من نسبت به سایر بازیکنان کم سن و سال‌تر بودم. برادر من و دو نفر از دوستانم نیز بازی می‌کردند. 
در آن سال‌ها بازی کردم ولی یادم نمی‌آید که گل زدم یا نه.  بعدها در تیم هیأت فوتبال بوشهر بودم و وقتی که به سن 10 سالگی رسیدم، آقای گل شدم. در آن زمان برای برق بوشهر بازی می‌کردم و توانستم برای این تیم گل بزنم. زمین تمرین ما در قسمت برج بوشهر بود.»
طارمی در مورد اولین قرارداد رسمی‌اش هم صحبت کرد: «در سن 16 سالگی با تیم بزرگسالان ایرانجوان بوشهر نخستین قرارداد رسمی و مالی خودم را بستم. در حالی که من در رده نوجوانان بودم ولی برای تیم بزرگسالان بازی کردم. 
ایرانجوان در لیگ دسته دوم حضور داشت و من به این تیم پیوستم. در آن زمان ناصر ابراهیمی، مربی ایرانجوان بود و به تمرین می‌پرداختیم. پدر خودم نیز در آنجا کمک مربی بود. 
من با تیم بزرگسالان تمرینات زیادی انجام دادم ولی بیشتر برای تیم‌های جوانان و نوجوانان ایرانجوان بازی می‌کردم. در هفته‌های پایانی لیگ دسته دوم، ناصر ابراهیمی نیز از من درخواست کرد برای بازی به تمرینات اضافه شوم ولی باز هم این اتفاق رخ نداد و نتوانستم در 16 سالگی برای بزرگسالان ایرانجوان بازی کنم.»
مهاجم 28 ساله پورتو درباره نخستین بازی در لیگ برتر همراه با شاهین گفت: «من در آن زمان که عضو شاهین بودم و این تیم در لیگ برتر حضور داشت خیلی کم بازی کردم ولی یک گل در تهران به نفت زدم. 
من آن زمان خیلی خوب تمرین می‌کردم، به نحوی که محسن ایران‌نژاد و عباس پورخسروانی به من می‌گفتند چرا مربی به تو بازی نمی‌دهد؟  متأسفانه آن زمان زیاد مرا بازی نمی‌دادند و شرایط شاهین نیز طوری نبود که ریسک کنند و به یک بازیکن جوان میدان بدهند. 
من تمرینات خیلی خوبی را انجام می‌دادم و این اتفاق تا روز آخر نیز ادامه داشت. من با جدیت تمریناتم را ادامه می‌دادم ولی در نهایت 7 یا 8 بازی در آن فصل برای شاهین انجام دادم.»
 
 
ادامه حضور قرضی رامین در السیلیه
رضاییان - پرسپولیس منتفی شد
باشگاه الدحیل موافق ادامه حضور رامین رضاییان در السیلیه است. به گزارش نشریه الرایه قطر، 17 بازیکن تیم الدحیل در فصل گذشته به صورت قرضی در تیم‌های دیگری بازی کردند که السیلیه با در اختیار داشتن پنج بازیکن از جمله رامین رضاییان بیشترین سهمیه را داشت.
  بر اساس این گزارش؛ الدحیل با ادامه حضور قرضی بیشتر بازیکنانش در دیگر تیم‌ها موافقت کرده است.
 رامین رضاییان یکی از بازیکنانی بود که السیلیه به صورت رسمی برای تمدید دوران بازی قرضی‌اش با الدحیل مذاکره کرده بود. رضاییان که طی ماه‌های اخیر از تیم ملی دور شده و توسط دراگان اسکوچیچ به اردو فرا خوانده نمی‌شود، همچنان در لیگ قطر حضور خواهد داشت.
 او که شایعه بازگشتش به پرسپولیس نیز وجود داشت، با ادامه بازی در لیگ ستارگان و باشگاه السیلیه امیدوار است بتواند دوباره پیراهن تیم ملی را در 31 سالگی بر تن کند.
 اتفاقی که کمی دور از دسترس است اما در فوتبال نمی‌توان موضوعی را با قاطعیت پیش‌بینی کرد.

Page Generated in 0.0051 sec