printlogo


کد خبر: 231411تاریخ: 1400/4/3 00:00
برای پرسپولیسی که گران‌ترین بازیکنش قرارداد 5/ 4 میلیاردی دارد
پیشنهاد 25 میلیاردی از داخل!

گزارش
محمدقراگزلو    
 
در حالی که با وارد شدن به 7 هفته پایانی لیگ برتر روزشمار آخر قصه فصل بیستم به حرکت درآمده، در پرسپولیس به موازات تلاش برای قهرمانی و درو کردن جام‌های بعدی حواس همه به فصل جدید هم هست؛ هوادارانی که از مدتی قبل نگرانی‌های‌شان را در فضای مجازی بروز دادند و رسانه‌ها هم به آن پرداختند. طبیعتاً کادر فنی هم بیشتر از هرکسی دوست دارد تیم فصل بعدش حتی قدرتمندتر از این فصل باشد و بالطبع مدیران باشگاه هم برای عملی کردن این خواسته به در و دیوار می‌زنند، اما به نظر می‌رسد راضی کردن ستاره‌های پرسپولیس برای تمدیدی قرارداد کار بسیار سختی باشد.
حالا چیزی حدود دو ماه است که مسئولان باشگاه پرسپولیس منتظر 6 بازیکنی هستند که قراردادشان آخر فصل تمام خواهد شد؛ شیری، کامیابی‌نیا، عالیشاه، کنعانی‌زادگان، امیری و نوراللهی که این سه‌تای آخر ملی‌پوش هستند و از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد دارند. از ابتدا هم مشخص بود بازیکنان تا آخر فصل صبر خواهند کرد تا شرایط باشگاه خودی و پیشنهادها را بسنجند و بعد تصمیم بگیرند کما اینکه از این شش نفر فقط دو نفر به‌صورت سربسته و غیرمستقیم در این باره حرف زده‌اند؛ یکی نوراللهی که توپ را به زمین مدیران باشگاه انداخته و دیگری عالیشاه که ابراز امیدواری کرده آخر فصل مذاکره کند.
اما باشگاه پرسپولیس برای تمدید با برخی از این نفرات کار بسیار سختی دارد. ابراهیم شکوری دوشنبه‌شب در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد غیر از تیم‌های خارجی، برخی بازیکنان پرسپولیس از تیم‌های داخلی پیشنهاد قراردادهای دوساله با ملبغ 60 و 70میلیارد تومان دارند و پیشنهادهای داخلی‌شان برای هر فصل 20 تا 25میلیارد تومان است.
این ارقام در حالی مطرح می‌شود که مثلاً قرارداد این فصل امید عالیشاه با پرسپولیس 5/2میلیارد تومان است. گران‌ترین و بالاترین رقم قرارداد در بین بازیکنان فعلی پرسپولیس مربوط به وحید امیری است که در زمان مدیریت انصاری‌فرد قراردادی 5/4میلیاردی بست و نفر دوم هم احمد نوراللهی است که قراردادی 5/3میلیاردی دارد.
ابتدای این فصل هم بازیکنان جدیدی در دوره مدیریت مهدی رسول‌پناه به پرسپولیس پیوستند که گفته شد رقم قرارداد آنها بین 2 تا 5/3میلیارد بوده است، ضمن اینکه بعید است در مورد مهدی ترابی و شهریار مغانلو که در زمان مدیریت سمیعی آمدند قراردادهایی بالاتر از 3 و 4میلیارد بسته باشند.
بازیکنان باتجربه‌ای مثل سیدجلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا هم که مثل عالیشاه گفته‌اند حاضرند رقم قراردادشان را منتشر کنند بیشتر از 5/2میلیارد تومان قرارداد ندارند، اما اینکه باشگاهی از داخل حاضر می‌شود مثلاً به کمال کامیابی‌نیا 10 برابر پرسپولیس پول بدهد یا برای کنعانی‌زادگان پیشنهادی 8 برابر پرسپولیس داده شده حتماً کار را برای مدیران پرسپولیس دشوار می‌کند و در خوشبینانه‌ترین حالت اگر اینها سر از تیم‌های قطری درنیاورند با توجه به پیشنهادهای عجیب داخلی برای ماندن در پرسپولیس احتمالا ًحداقل نصف آن پول را خواهند خواست.

Page Generated in 0.0048 sec