printlogo


کد خبر: 231403تاریخ: 1400/4/3 00:00
مس رفسنجان - پرسپولیس
گام اول در هفت‌خوان قهرمانی

 
پرسپولیس در شرایطی عصر فردا در رفسنجان مقابل مس قرار خواهد گرفت که آخرین بازی لیگ برتری‌اش را یک ماه و یک روز قبل در فولادشهر مقابل ذوب‌آهن برگزار کرده بود تا رقابت شانه‌به‌شانه‌اش با اصفهان قبل از تعطیلی مسابقات تداوم پیدا کند.
سرخ‌ها حالا در اولین گام از هفت‌خوان قهرمانی و مبارزه جدی با مهم‌ترین رقیب‌شان باید یکی از بازی‌های سخت خارج از خانه خود را مقابل تیم سختکوش محمد ربیعی برگزار کنند.
حضور در این بازی برای پرسپولیس به چند علت دشوار است؛ یکی اینکه بعد از بازگشت ملی‌پوشان به تمرینات و حضور در سوپرجام شرایط فنی و بدنی آنها صددرصد نیست، دوم اینکه تیم یحیی چهار مصدوم دارد که سه‌تا از آنها قطعاً به بازی فردا نخواهند رسید و در مورد عیسی آل‌کثیر هم شرایط مشخص نیست، سوم اینکه اگر محرومیت فرشاد فرجی -که تا لحظه نگارش این مطلب تکلیفش مشخص نشده- سر جای خود باقی باشد پرسپولیس روی نیمکت اصلاً مدافعی ندارد و چهارم  فاصله کم بازی با سوپرجام، بازی بیرون از خانه و مهم‌تر از همه بازی روی چمن مصنوعی است که می‌تواند برای کادر فنی و تیم پرسپولیس چالش‌های بزرگی باشد.
با این حال پرسپولیس اگر قهرمانی می‌خواهد نباید بهانه بیاورد و با تمام این مشکلات بسازد چراکه بخش عمده‌ای از این مشکلات به‌صورت طبیعی در هر فصل برای هر تیمی وجود دارد هر چند بخشی از این مشکلات به تعدد ملی‌پوشان این تیم برمی‌گردد که در مورد تیم‌های دیگر از جمله رقیب‌شان راه قهرمانی وجود نداشته است.
پرسپولیس فردا به‌احتمال فراوان با همان ترکیب بازی تراکتور در میدان حاضر خواهد شد اما نه دروازه‌بان ذخیره مطمئنی دارد، نه روی نیمکت مدافعی نشسته که در صورت مصدومیت یا اخراج مدافعان به زمین برود. در عین حال یحیی گل‌محمدی امیدوار است ملی‌پوشان تیمش کیفیت بهتری نسبت به  بازی قبل ارائه بدهند و از سپاهان عقب نیفتند.
این بازی یک دوئل ویژه هم دارد؛ محمد انصاری که ابتدای همین فصل از پرسپولیس جدا شد در صورت حضور در ترکیب مس رفسنجان روبه‌روی تیمی قرار خواهد گرفت که او را نخواست.
 

Page Generated in 0.0054 sec