printlogo


کد خبر: 231402تاریخ: 1400/4/3 00:00
خرده گزارش

رادشویچ در آستانه فسخ قرارداد:
هیچ فرصتی برای بازگشت نیست
در حالی که هفته قبل مسئولان باشگاه پرسپولیس وعده می‌دادند که مشکل باشگاه با اردوشویچ حل شده و او به تهران باز خواهد گشت تا در تمرینات شرکت کند، اما حالا این گلر کروات می‌گوید برای فسخ قراردادش اقدام کرده است.
رادوشویچ دیروز به ایسنا گفت: «من یک ماه منتظر باشگاه بودم اما آ‌نها فقط حرف می‌زنند و عمل نمی‌کنند. وقتی خواستم با باشگاه صحبت و مذاکره کنم، آنها نخواستند. من هم دیگر درخواستی ندارم. در حال حاضر وکیلم در حال انجام کارهای فسخ قراردادم است، بنابراین فکر می‌کنم هیچ فرصتی برای بازگشت نیست.
گفتنی است با توجه به اینکه رادو فصل قبل قرارداد خود را به مدت سه فصل تمدید کرد دو فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و در صورت فسخ و بردن پرونده‌اش به کمیته انضباطی فیفا می‌تواند مبلغ قرارداد دو فصل آینده‌اش را هم از پرسپولیس بگیرد و اینطوری باشگاه پرسپولیس دچار زیان هنگفتی خواهد شد.
 
 
پسر مدیرعامل سابق پرسپولیس:
آرزویم قهرمانی آسیا با سرمربیگری پرسپولیس است
آرمان گرشاسبی خواننده مطرح کشورمان که در گروه چارتار فعالیت دارد  اخیراً میهمان برنامه گفت‌و‌گو محور پیشگو بود و رودرروی پژمان جمشیدی مجری این برنامه قرار گرفت. گرشاسبی که علاقه زیادی به فوتبال دارد در میان صحبت‌هایش تأکید کرد که آرزو دارد مربی فوتبال باشد و اتفاقاً چندین سال قبل با شرکت در کلاس مربیگری درجه D مدرک گرفته است. او اما در ادامه آرزوهایش اعلام کرد دوست دارد روزی به‌عنوان سرمربی پرسپولیس عنوان قهرمانی آسیا را به دست بیاورد که در نوع خود جالب است.
گفتنی است آرمان گرشاسبی فرزند حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس است که در یک خانواده کاملاً ورزشی رشد کرده و تنها عضو هنری این خانواده محسوب می‌شود.
 
 
پیگیری شکایت از مربیان استقلال
باشگاه پرسپولیس نامه پیگیری شکایت خود از فرهاد مجیدی سرمربی و صالح مصطفوی مربی استقلال را به‌خاطر اظهارات‌شان بعد از دربی به سازمان لیگ ارسال کرد. همچنین این باشگاه پیگیر شکایت خود از محمد محبی هافبک و رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان بود و در همین نامه از سازمان لیگ و کمیته‌های انضباطی، استیناف و اخلاق خواست به موضوع شکایات قدیمی این تیم به‌سرعت بیشتری رسیدگی شود.
 
 
معضل چمن مصنوعی از رفسنجان تا دوشنبه
پرسپولیس فردا باید در رفسنجان در زمین چمن مصنوعی بازی کند. آخرین‌بار سرخ‌ها در بازی رفت مقابل نساجی در قائمشهر در زمین چمن مصنوعی بازی کرد که با توجه به بارندگی اصلاً شرایط خوبی وجود نداشت. حالا بازی کردن در گرمای تابستان و زمین چمن مصنوعی هم معضلات خاص خودش را دارد و چنانچه کیفیت چمن مصنوعی پایین باشد بازیکنان دچار مشکل خواهند شد.
پرسپولیس برای بازی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم با معضل چمن مصنوعی ورزشگاه دوشنبه استقلال تاجیکستان مواجه است و از AFC خواسته در چمن طبیعی بازی کنند.
پرسپولیس دیروز تمرین خود قبل از بازی مس رفسنجان را در چمن مصنوعی انجام داد.
 
 
استوکس بعد از یک و نیم سال در تیم جدید
آنتونی استوکس که پس از جدایی از تیم لیوینگستون اسکاتلند به مدت ۱۶ ماه بدون تیم بوده است، شاید به‌عنوان بازیکن آزاد به تیم شامروک روورز ایرلند ملحق شود. استوکس ۳۲ساله که حالا در شهر دوبلین اقامت دارد با مدیران باشگاه شامروک روورز در ارتباط است؛ تیمی که فصل اخیر به قهرمانی لیگ برتر ایرلند دست یافت.
استوکس پس از جدایی از پرسپولیس در ماه فوریه ۲۰۲۰ دیگر بازی نکرده است. او پس از جدایی از این تیم ایرانی راهی لیوینگستون اسکاتلند شد، اما پس از حضوری کوتاه‌مدت در این تیم و بدون انجام حتی یک بازی، تابستان گذشته از این تیم جدا شد.
 

 


Page Generated in 0.0060 sec