printlogo


کد خبر: 230644تاریخ: 1400/3/20 00:00
کره جنوبی در آستانه صعود

تیم ملی کره جنوبی دیروز موفق شد تا در دیدار برابر سریلانکا پنج بر صفر پیروز شود و در یکقدمی صعود به مرحله سوم مقدماتی جام جهانی در آسیا قرار بگیرد. کره جنوبی با این برد 13 امتیازی شد و سه امتیاز بیشتر از لبنان، تیم دوم گروهش دارد. کره در بازی آخر میزبان لبنان است و با توجه به برتری 16 گله در تفاضل تنها در صورتی رتبه اول را از دست می‌دهد که با اختلاف 8 گل به میهمانش ببازد! در واقع با توجه به شرایط جدول از حالا می‌توان کره جنوبی را سومین تیم صعودکننده در آسیا دانست. پیش از این تیم‌های سوریه و ژاپن صعودشان را قطعی کرده بودند.
کره جنوبی در حالی به مصاف سریلانکا رفت که سرمربی کره نسبت به بازی قبل مقابل ترکمنستان ده تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد و تنها نام تای هی در ترکیب ابتدایی دو بازی اخیر تیم کره جنوبی حضور داشته است. در این دیدار شین ووک کیم (۲ گل)، دونگ یونگ لی، هی چان هوانگ و سانگبین جئونگ برای کره جنوبی گلزنی کردند.
بازیکنان تیم ملی کره جنوبی پس از گل اول به سمت نیمکت رفتند و با گرفتن پیراهن یو سانگ چول بازیکن تیم ملی کره در جام جهانی ۲۰۰۲ که به تازگی به دلیل سرطان درگذشته، یاد و خاطرش را زنده کردند.
پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی کره جنوبی بعد از بازی گفت: «نتیجه عادلانه بود. بازیکنان تمرکز بالایی داشتند و برای برد پرتلاش بودند.»
 

Page Generated in 0.0044 sec