printlogo


کد خبر: 230635تاریخ: 1400/3/20 00:00
یادداشت

کادر فنی پرسپولیس پیگیر وضعیت وحید امیری
به تهران نمی‌آید، شاید مقابل عراق بازی کند؟
مصدومیت وحید امیری خبر نگران‌کننده‌ای برای کادر فنی پرسپولیس بود به همین خاطر آنها پیگیر شرایط این بازیکن بودند تا بدانند وضعیت مصدومیت او در چه حدی است. با توجه به صحبت‌های مبهم پزشک و سرپرست تیم ملی مشخص نیست امیری دچار کشیدگی همسترینگ شده یا وضعیت وخیم‌تر است و او با مشکل پارگی همسترینگ باید دست‌و‌پنجه نرم کند. در عین حال دیروز خبر آمد امیری به‌خاطر مصدومیتی که دارد به ایران باز خواهد گشت تا روند درمانی‌اش را طی کند در حالی که کادر فنی پرسپولیس از این مسأله بی‌خبر هستند. به نظر می‌رسد با وجود نقل قول اسکوچیچ بعد از بازی با بحرین که گفته بود امیری ادامه تورنمنت را از دست داده، اما کادر فنی تیم ملی امیدوار است امیری برای بازی حساس جمعه‌شب مقابل عراق آماده شود به همین خاطر این بازیکن را در منامه نگه داشته‌اند تا مراحل درمانی‌اش را طی کند.
در عین حال  طبیعتاً کادر فنی پرسپولیس دوست دارند امیری با توجه به شرایطی که دارد مقابل عراق به میدان نرود چراکه اگر مصدومیت او در آن مسابقه تشدید شود شاید شرایط همسترینگ او بدتر شده و اگر در حال حاضر کشیدگی در کار باشد با پارگی مواجه شود و پرسپولیس برای مدتی طولانی نتواند از ستاره خود استفاده کند.

 

کمال برگشته و MRI داده
کمال کامیابی‌نیا دیگر بازیکن مصدوم و ملی‌پوش پرسپولیس است که روز سه‌شنبه هم در تهران بود. کمال که از مصدومیت مچ پا رنج می‌برد روز سه‌شنبه MRI گرفت و تزریق آمپولی هم انجام داد تا مراحل درمانی‌اش را شروع کند، اما به بازی با تراکتور نخواهد رسید. در واقع با توجه به شرایط مصدومیت او بعید است تا 30 خرداد آماده حضور در میدان شود هرچند شرایط تمرین و بازی او بستگی به میزان دردش دارد.
 
 
مصدومیت شجاعی و مغانلو جدی نیست
در شرایطی که پرسپولیس هشت بازیکن خود را در اختیار ندارد دوتا از بازیکنان فعلی تیم هم مصدوم هستند و در بازی دوستانه دیروز حضور نداشتند. علی شجاعی در تمرین روز سه‌شنبه با تکل عیسی آل‌کثیر مصدوم شد و شهریار مغانلو هم از یک مصدومیت رنج می‌برد. مصدومیت مغانلو مربوط به دربی است و سیاوش یزدانی باعث این مصدومیت شد تا مغانلو مقابل ذوب‌آهن هم از نیمه دوم به بازی برود. با در نظر گرفتن این مصدومیت‌ها که البته جدی هم نیست کادر فنی پرسپولیس به این دو بازیکن در بازی تدارکاتی دیروز مقابل صنعت‌نفت میدان ندادند تا شرایط آنها برای تمرینات بعدی و بازی با تراکتور مهیا شود.
 
 
زمین پژوهشگاه هنوز نهایی نشده
کادر فنی پرسپولیس به شرایط زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی اهمیت زیادی می‌دهد و برای آنها بسیار مهم است که تیم در بهترین و باکیفیت‌ترین زمین تمرین کند، به همین خاطر و برای اینکه فشار زیادی به زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی نیاید حمید مطهری چند روز قبل از زمین پژوهشگاه نفت بازدید کرد تا این زمین تمرینی را به‌عنوان زمین رزرو در نظر بگیرند و برخی تمرینات پرفشار در این زمین برگزار شود. کادر فنی زمین پژوهشگاه را تأیید و به باشگاه اعلام کرده اما به نظر می‌رسد باشگاه هنوز نتوانسته این زمین را برای تمرینات تیم نهایی کند.

 


Page Generated in 0.0060 sec