printlogo


کد خبر: 230632تاریخ: 1400/3/20 00:00
پرسپولیس غرق در مشکل، رادو دنبال آپشن قرارداد
گلر ذخیره در کرواسی چند دلار می‌گیرد؟

بوژیدار رادوشویچ از دست مسئولان باشگاه پرسپولیس شاکی است و با وجود اینکه تمرینات تیمش از چند روز قبل شروع شده به ایران برنگشته و ضمن تهدید به فسخ قرارداد و گذاشتن یک بدهی سنگین روی دست باشگاه و باز کردن یک پرونده قضایی دیگر درخواست‌های جالبی از باشگاه دارد.
رادوشویچ طبق قراردادی که باشگاه با او بسته حق قانونی‌اش را می‌خواهد و بر اساس مفاد قرارداد حرف می‌زند، اما او دنبال آپشتن قراردادش می‌گردد و می‌خواهد این پول را هم دریافت کند.
رادو طبق قرارداد حرف می‌زند و البته با شارژ کردن مدیر برنامه‌هایش می‌خواهد باشگاه را تحت فشار بگذارد تا در نهایت به خواسته‌اش برسد، اما شرایط در مورد او کمی پیچیده است و شاید بهتر باشد این گلر کروات با باشگاهش رفتار منطقی‌تری داشته و خواسته‌هایش معقولانه‌تر باشد.
رادو به‌عنوان تنها بازیکن خارجی پرسپولیس با این باشگاه قرارداد دلاری دارد و با قرارداد 200هزار دلاری هر فصل چیزی بیش از 5میلیارد تومان برای پرسپولیس هزینه دارد در حالی که شاید هر فصل چهار، پنج بازی انجام دهد. رادو با در نظر گرفتن تمام خصوصیات مثبتش اما در پرسپولیس و با همین چهار، پنج بازی در فصل شاید 10برابر رقمی که در کرواسی پول می‌گرفت دریافتی دارد پس شاید درست و منطقی نباشد که برای 18هزار دلار آپشنش کیسه بدوزد آن هم در این شرایط حساس و زمانی که ادعای حرفه‌ای بودن دارد.
باشگاه پرسپولیس بخشی از قرارداد رادو را پرداخت خواهد کرد و شاید منطقی‌تر باشد که او با توجه به موقعیتش در تیم فعلاً به همین دریافتی بسنده کند و به مشکلات باشگاهش اضافه نکند.
 

Page Generated in 0.0058 sec