printlogo


کد خبر: 230631تاریخ: 1400/3/20 00:00
خبری که از اول نباید جدی گرفته می‌شد
ساسی گزینه پرسپولیس؟ خنده‌دار است

در شرایطی که پرسپولیس دنبال منابع مالی می‌گردد تا مطالبات کالدرون و دستیارش را فراهم کند و یک پرونده دیگر را ببندد، سایت ترانسفرمارکت و یک سایت عربی با این باشگاه شوخی‌شان گرفته و یک گزینه نقل‌و‌انتقالاتی خارجی برای سرخ‌ها رو کردند! در شرایطی که پرسپولیس با تنها بازیکن خارجی خود به مشکل خورده و پول ندارد تا مطالبات دلاری او را پرداخت کند، مشخص نیست این خبر از کجا درآمد و بر چه پایه و اساسی در سایت‌های مذکور منتشر شد.
صبح دیروز خبرگزاری‌ها نوشتند: به نوشته پایگاه الیوم‌السابع مصر، سایت ترانسفرمارکت مدعی شده فرجانی ساسی هافبک ملی‌پوش تونسی که به‌دلیل تأخیر در دریافت مطالبات قصد دارد پیش از پایان قرارداد از الزمالک مصر جدا شود پیشنهادات متعددی دریافت کرده که یکی از آنها از پرسپولیس ایران بوده و دو طرف در این خصوص به توافقات اولیه دست یافته‌اند.
ترانسفرمارکت احتمال تحقق این انتقال را 54درصد ارزیابی کرده و مدعی شده این امکان وجود دارد که ساسی پس از جدایی از الزمالک مصر به پرسپولیس بپیوندد.
رسانه‌های مصری، الدحیل را یکی دیگر از مشتری‌های جدی ساسی دانستند در حالی که هفته گذشته برخی رسانه‌های قطری مدعی شده بودند فرجانی در خط میانی الدحیل جانشین علی کریمی هافبک ایرانی خواهد شد. این رسانه رقم درخواستی ساسی از الزمالک را 3میلیون دلار اعلام کرد که طبیعتاً پرداخت یک‌دهم این مبلغ هم برای پرسپولیس شدنی نیست.
دیروز اما این خبر بلافاصله از سوی باشگاه پرسپولایس تکذیب شد چراکه از ابتدا هم بی‌اساس و خنده‌دار به نظر می‌رسید  و نمی‌شد جدی‌اش گرفت.
 

Page Generated in 0.0055 sec