printlogo


کد خبر: 230627تاریخ: 1400/3/20 00:00
سوژه

مجیدی به هواداران: تجمع مقابل باشگاه ممنون
فرهاد مجیدی از هواداران استقلال خواسته به‌هیچ‌وجه مقابل باشگاه تجمع نکنند. سرمربی استقلال که از سیاست‌های باشگاه انتقاد کرده بود، با انتشار این پیام به‌نوعی خواسته جلوی حامیان خودش را بگیرد و اجازه ندهد آنها در حمایت از او به مقابل در باشگاه استقلال مراجعه کنند. مجیدی از احتمال برطرف شدن برخی مشکلات در روزهای آتی خبر داده است.
 
 
حق امضا، مشکل کوچکی که بزرگ شد
بعد از کنار رفتن اسماعیل خلیل‌زاده از هیأت‌مدیره باشگاه استقلال هنوز هیچ‌یک از اعضای هیأت‌مدیره حق امضا ندارند و این ماجرا برای استقلال ایجاد دردسر کرده است. مسأله حق امضا در باشگاه استقلال که هر روز مراودات مالی بسیاری دارد باید بعد از کنار رفتن خلیل‌زاده از باشگاه استقلال حل می‌شد اما اختلاف‌ها در هیأت‌مدیره استقلال سبب شده همچنان خلیل‌زاده که درگیر دستگاه قضایی است به‌عنوان فردی محسوب شود که در باشگاه استقلال حق امضا دارد. مشکلاتی که در روزهای اخیر بابت خرید غذا برای بازیکنان و حتی آب معدنی به وجود آمده ناشی از همین موضوع است. ظاهراً در خزانه باشگاه استقلال هم اگر پولی باشد، به‌دلیل اینکه کسی حق امضا ندارد، نمی‌توانند از این مبالغ صرف امور یومیه کنند. شگفت‌انگیز اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال هم حق امضا ندارد و نمی‌تواند این مسائل جزئی را مدیریت کند.
 
 
استقلال در انتظار قرعه جام حذفی
استقلال یکی از مدعیان جام حذفی است و طبق برنامه سازمان لیگ قرار است یکشنبه هفته آینده قرعه‌کشی مرحله جدید انجام شود و استقلال حریفش را بشناسد. در این مرحله احتمال برخورد به هر حریفی وجود دارد چون طبق برنامه‌ریزی جدید این رقابت‌ها در هر مرحله قرعه‌کشی انجام می‌شود واینطور نیست که تکلیف تیم‌ها مشخص باشد. سازمان لیگ در سال‌های اخیر به‌جهت افزایش جذابیت جام حذفی اقدام به قرعه‌کشی در هر مرحله می‌کند. این متد در برخی کشورهای صاحب سبک اروپایی نیز لحاظ می‌شود، بنابراین استقلال ممکن است در این کارزار به پرسپولیس برخورد کرده و بازی جذاب دیگری پیش روی فوتبال ایران قرار بگیرد. هرچند استقلالی‌ها ترجیح می‌دهند در این مرحله به حریفان آسان‌تری برخورد کنند. آلومینیوم اراک، خیبر خرم‌آباد، ملوان، سپاهان، گل‌گهر، پرسپولیس و فولاد تیم‌هایی هستند که در این مرحله ممکن است هر یک به تور استقلال بخورند. بالطبع استقلالی‌ها ترجیح می‌دهند در این مرحله تیم‌های آسان‌تری را ملاقات کنند.

Page Generated in 0.0052 sec