printlogo


کد خبر: 230611تاریخ: 1400/3/20 00:00
سوژه

3 بازیکن کلیدی عراق در آستانه محرومیت از بازی حساس با ایران
یک رسانه عراقی خبر داد 3 بازیکن تیم ملی عراق در آستانه محرومیت از بازی با تیم ملی کشورمان قرار دارند.
 سایت «اسپورت» عراق خبر داد مهند علی (مهاجم)، ایمن حسین (مدافع) و همام طارق (هافبک) 3 بازیکن یک اخطاره تیم ملی عراق هستند که در صورت دریافت کارت زرد در بازی با هنگ‌کنگ، بازی آخر و حساس مقابل تیم ملی ایران را از دست می‌دهند.
شاگردان اسکوچیچ سه‌شنبه آینده در یک بازی حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف عراق می‌روند و در صورت برد به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی صعود خواهند کرد. سردار آزمون، مهدی ترابی، احسان حاجی‌صفی و محمدحسین کنعانی‌زادگان 4 بازیکن یک اخطاره تیم ملی کشورمان هستند که در صورت دریافت کارت زرد در بازی با کامبوج بازی حساس با عراق را از دست می‌دهند.
 
 
واکنش نایب رئیس فدراسیون به شکست تیم زنان
شهامت شروع با یک تیم قدرتمند
تیم ملی فوتبال زنان ایران در دیداری دوستانه در کشور بلاروس، مقابل تیم ملی فوتبال زنان این کشور با حساب 6 بر صفر شکست خورد تا در اولین بازی تیم ملی فوتبال زنان پس از تعطیلی دو و نیم ساله رقابت‌های این تیم، شکستی سنگین در کارنامه شاگردان مریم ایراندوست ثبت شود. هر چند که در این مسابقه عدم هماهنگی و فرصت کم آماده‌سازی نمایان بود و هدف سرمربی تیم ملی از بازی با یک تیم باکیفیت اروپایی، شناخت نقاط ضعف تیمش بود.
پس از این مسابقه، شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال، درباره شرایط بازی مقابل بلاروس گفت: «بازی کردن در هر شرایطی در مقابل یک تیم خوب است و باختن در این مسابقات هم حداقل این است که در مقابل یک تیم خوب توانسته‌ایم بازی کنیم و شکست خورده‌ایم. واقعاً از رویارویی با یک تیم خوب و باکیفیت اروپایی مثل بلاروس خوشحالم.» او تأکید کرد: «بازی با بلاروس، برای ما شروع یک اتفاق خوب و بزرگ است و ما آنقدر شجاع بودیم که حتی برای شروع بازی‌هایمان دنبال یک تیم قدرتمند بودیم و نیامدیم در مقابل یک تیم ضعیف خودمان را محک بزنیم و این مسأله نشان از آن دارد که ما برای آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان در راه مقدماتی جام ملت‌های آسیا، با قدرت وارد شده‌ایم.»

Page Generated in 0.0050 sec