printlogo


کد خبر: 230599تاریخ: 1400/3/19 00:00
منچسترسیتی به‌دنبال گریلیش و کین
هدف ترسناک پپ

پپ گواردیولا می‌خواهد جک گریلیش و هری کین را بخرد تا آنها در کنار فیل فودن، خط حمله‌ای ویرانگر برای منچسترسیتی بسازند.
سیتی حاضر است رکورد نقل‌و‌انتقالات انگلیس را بشکند و گریلیش را با 100میلیون پوند خریداری کند. کین هم در تیررس آنها قرار دارد و به تاتنهام گفته می‌خواهد از این باشگاه جدا شود.
گواردیولا می‌خواهد این دو بازیکن در کنار فودن، هم‌تیمی‌شان در تیم ملی انگلیس بازی کنند. مربی سیتی بر این باور است این سه بازیکن باعث خواهند شد سیتی در پنج سال آینده حاکم مطلق لیگ برتر باشد.
سیتی مطمئن است که آستون‌ویلا را مجاب به فروش گریلیش خواهد کرد. این باشگاه اخیراً توانسته امی بوئندیا را از نوریچ با قیمت 40میلیون پوند بخرد.
کین گزینه اصلی گواردیولا برای جانشینی سرخیو آگوئرو است، اما این مربی بر این باور است که آنها نباید فرصت خرید گریلیش را از دست بدهند.
سیتی البته در خط حمله بازیکنانی مانند رحیم استرلینگ، ریاض محرز و برناردو سیلوا را هم دارد؛ اگرچه شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد پپ قصد فروش این سه را دارد.
به این ترتیب فودن که جایزه بهترین بازیکن جوان سال را از اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای گرفت، گزینه اصلی سیتی در خط حمله است.
این بازیکن 20ساله در فصل گذشته در تمامی رقابت‌ها 16 گل زد و 10 پاس گل داد و با کمک او بود که سیتی برای اولین‌بار به فینال لیگ قهرمانان رسید.
گواردیولا بر این باور است که آمدن کین و گریلیش باعث می‌شود آنها این‌بار در فینال پیروز شده و فاتح اروپا شوند. هر سه بازیکن نقشی کلیدی در تیم ملی انگلیس در یورو 2020 خواهند داشت و حضورشان در سیتی، تیم را بومی‌تر و انگلیسی‌تر نیز می‌کند.
گریلیش در آخرین دیدار دوستانه انگلیس مقابل رومانی، به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او به‌صورت تعویضی به زمین آمد و یک پنالتی گرفت که مارکوس رشفورد آن را به گل تبدیل کرد.
کین هم در جام‌جهانی 2018 بهترین گلزن شد و حالا می‌خواهد یک کفش طلا در یورو به دست بیاورد. فودن هم احتمالاً بازیکن مهمی برای گرت ساوت‌گیت در مسابقات جام ملت‌های اروپا خواهد بود.
 

Page Generated in 0.0072 sec