printlogo


کد خبر: 230589تاریخ: 1400/3/19 00:00
تکلیف ذخیره‌ها و جوان‌ها مشخص است
بازی دوستانه و هماهنگی برای نفرات اصلی!

پرسپولیس این روزها بدون 8 بازیکن خود تمرین می کند.7 تا در اردوی تیم ملی هستند و یکی هم به کشورش رفته و برنگشته است. 8 بازیکن یعنی یک سوم بازیکنان تیم. این 8 نفر البته غالباً جزو بازیکنان اصلی تیم هستند و می‌شود به راحتی گفت یحیی و کادر فنی بدون 60 تا 70 درصد ترکیب اصلی‌شان تمرین می‌کنند تا جایی که چند بازیکن از تیم‌های پایه به تمرین اضافه شده‌اند.
از قضا پرسپولیس قصد دارد با همین نفرات دو بازی تدارکاتی انجام دهد. اولین بازی امروز مقابل صنعت نفت و دومی دوشنبه آینده مقابل پیکان برگزار خواهد شد اما سؤال اینجاست که این دو بازی غیر از آماده نگه داشتن بازیکنان فعلی و اینکه محلی خواهد بود برای نشان دادن توانایی بازیکنان ذخیره و جوان چه سودی برای پرسپولیس در بازی‌های پیش رو دارد؟
پرسپولیس بعد از بازی‌های ملی، سوپرجام و هفت بازی تعیین کننده دارد که بعید است در این مسابقات یحیی بخواهد از نفرات جوان و ذخیره استفاده کند. در واقع کادر فنی برای به دست آوردن بیشترین امتیازها از این مسابقات و موفقیت در آنها چنین ریسکی نخواهد کرد و حتماً و قطعاً به نفرات اصلی و همان 15،14 بازیکنی تکیه می‌کند که قبل از این تکیه کرده بود.
در واقع غیر از لک، سیدجلال، آقایی، شیری، فرجی، پهلوان، آل کثیر و مغانلو، بقیه نفرات در تمرینات حضور دارند. نفراتی مثل عبدی، شجاعی، مهدی خانی و شریفی باید سعی کنند خودی نشان دهند و فرصتی برای حضور در میدان به عنوان بازیکن ذخیره را پیدا کنند که این مطابق همان روال قبلی است. در عین حال با در نظر گرفتن شرایط ملی‌پوشان در بازگشت از منامه شاید نفراتی مثل فرجی و شیری هم فرصت حضور در ترکیب پرسپولیس برای بازی سوپرجام – حداقل – را پیدا نکنند و دو بازی دوستانه پیش رو تنها برای هماهنگ کردن نصف تیم برگزار خواهد شد.

Page Generated in 0.0514 sec