printlogo


کد خبر: 230588تاریخ: 1400/3/19 00:00
تاریخ مسابقه تغییر نکرد، حداقل سفر نمی‌روند
پرسپولیس میزبان بازی سوپرجام

با موافقت مدیران و مربیان دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور تبریز، تعیین میزبان بازی سوپرجام از طریق قرعه‌کشی انجام شد. در این قرعه‌کشی که دیروز با حضور نمایندگان دو تیم در سازمان لیگ فوتبال صورت گرفت؛ پرسپولیس ایران، مدافع عنوان قهرمانی سوپرجام، به عنوان میزبان این دیدار انتخاب شد.
مراسم قرعه‌کشی برای تعیین میزبانی سوپرجام فصل ۱۳۹۹-۱۳۹۸ با حضور محمدرضا کشوری فرد، دبیر سازمان لیگ، سهیل مهدی، مدیر مسابقات، افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس واسماعیل گودرزی، معاون حقوقی باشگاه تراکتور تبریز در سازمان لیگ برگزار شد و بر اساس قرعه قرار شد که این مسابقه در روز یکشنبه ۳۰ خرداد در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود.
از روز اولی که تاریخ سوپرجام اعلام شد پرسپولیسی‌ها ضمن اینکه به تاریخ این مسابقه معترض بودند در مورد شهر میزبان این بازی هم بحث داشتند. پرسپولیسی‌ها می‌گفتند به جای اینکه مثلاً به شهری مثل مشهد بروند بهتر است که یا تهران میزبان این مسابقه باشد یا تراکتور و این را با قرعه‌کشی مشخص کنند. آنها اعتقاد داشتند با این شرایط 50 درصد شانس میزبانی خواهند داشت و همین یک امتیاز است.
البته با توجه به بدون تماشاگر برگزار شدن بازی، مسأله میزبانی شاید اهمیت چندانی نداشته باشد اما در دوران کرونا هر سفر حتی داخلی ضمن اینکه با در نظر گرفتن پرواز چارتر هزینه‌ای سنگین برای باشگاه دارد ریسک ابتلا به بیماری را افزایش خواهد داد.
حالا اما با میزبانی پرسپولیس در تهران و انجام بازی سوپرجام در ورزشگاه آزادی، پرسپولیس دیگر لزومی به سفر ندارد و از این جهت کارش راحت است. از طرفی به نظر می‌رسد برگزاری این مسابقه در تاریخ اعلام شده قطعی است و زمان این بازی تغییری نخواهد کرد و پرسپولیسی‌ها هم به آن تن داده‌اند، آن هم در شرایطی که 7 بازیکن در تیم ملی دارند و تراکتور تنها یکی!

Page Generated in 0.0059 sec