printlogo


کد خبر: 230570تاریخ: 1400/3/19 00:00
سوژه

جواد کریمی از جمعه همراه تیم ملی والیبال
جواد کریمی، پاسور اردونشین تیم ملی والیبال برای پیوستن به جمع ملی‌پوشان حاضر در لیگ ملت‌ها به ایتالیا رفت.جواد کریمی که از زمان اعزام تیم ملی به ریمینی به تمرینات خود همراه با تیم جوانان ادامه داده و از سوی کادر فنی تیم ملی زیر نظر گرفته شده بود، از سوی ولادیمیر آلکنو به ایتالیا فراخوانده شد تا با پیوستن به جمع ملی‌پوشان حاضر در لیگ ملت‌ها از هفته آینده فرصت حضور در ترکیب ایران را داشته باشد.کریمی روز دوشنبه همراه با اردونشینان جوان ایران تست PCR داد که نتیجه‌اش منفی بود و در نتیجه مجوز پرواز او به ایتالیا صادر شد. پاسور جوان تیم ملی که از سوی سرمربی تیم ملی فرصت حضور در ترکیب تیم ملی به او داده شده، از میلان به شهر بولونیا منتقل می‌شود تا به مدت سه روز در منطقه زرد لیگ ملت‌ها واقع در این شهر قرنطینه شود. در صورت منفی‌بودن تست‌های مربوط به کرونا که در بدو ورود به ایتالیا از این بازیکن گرفته می‌شود، کریمی از جمعه هفته جاری به جمع ملی‌پوشان والیبال ایران در ریمینی می‌پیوندد. طبق مقررات لیگ ملت‌ها، تعداد اعضای هر تیم نباید بیش از ۲۵ نفر باشد و با توجه به اینکه ورود کریمی به ریمینی (جمعه) جمع اعضای تیم ایران را به ۲۶ نفر می‌رساند، ضرورتاً باید یک فرد از لیست تیم ملی در حباب لیگ ملت‌ها کاسته شود که تصمیم‌گیری در این زمینه به روز جمعه موکول شده است.
 
 
 غیبت ادامه‌دار غفور
ملی‌پوش والیبال ایران به دلیل مصدومیت هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال را از دست داد. پزشک و تراپیست تیم ملی اعلام کرد که امیر غفور برای کامل‌ شدن روند درمان و از بین رفتن تمام علائم درد شانه‌اش به تمرینات بدنسازی و درمانی ادامه می‌دهد.
پزشک تیم ملی والیبال با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی درمان غفور تا پایان هفته گذشته، گفت: پس از اینکه برای دو روز پیشرفتی در درمان شانه غفور دیده نشد، با یکی از برجسته‌ترین متخصصان و جراحان شانه دنیا که در ایتالیا ساکن است، مشورت کردیم که نظر او هم این بود که مشکل خاصی در شانه غفور نیست، فقط برای رسیدن به بهبودی کامل به زمان بیشتری برای انجام تمرینات درمانی نیاز دارد. بنابراین تصمیم گرفتیم برای کامل‌ شدن روند درمان و از بین رفتن تمام علائم درد شانه غفور، یک هفته دیگر هم به این بازیکن استراحت بدهیم تا تمرینات بدنسازی و درمانی خود را ادامه بدهد و به بهبودی کامل برسد.
 
 
برنامه روز هفتم
صربستان آلمان     12:30
ژاپن استرالیا       14:30
فرانسه روسیه      15:30
اسلوونی کانادا      17:30
ایران آمریکا       20:30
لهستان بلغارستان     20:30
آرژانتین ایتالیا      22
هلند برزیل      23:30

 


Page Generated in 0.0060 sec