printlogo


کد خبر: 230569تاریخ: 1400/3/19 00:00
آمریکا؛ هفتمین حریف والیبالیست‌ها در لیگ ملت‌ها
آغاز هفته دشوار

تیم‌های حاضر در لیگ ملت‌های والیبال از ظهر امروز رقابت‌های خود در هفته سوم را آغاز می‌کنند. پس از برگزاری رقابت‌های دو هفته و شش دور بازی، حالا نوبت به بازی هفتم تیم‌ها رسیده تا تقریباً به نیمه راه مرحله مقدماتی برسند.
در پایان هفته دوم این رقابت‌ها تیم‌های لهستان، برزیل و فرانسه با کسب پنج برد از شش مسابقه رده‌های اول تا سوم را در اختیار گرفتند و تیم‌های روسیه، اسلوونی و ایران هم با چهار پیروزی رده‌های بعدی را تصاحب کردند.
شاگردان ولادیمیر آلکنو پس از نمایش نه چندان خوب در هفته اول، در سه بازی بعدی هفته کاملاً موفقی را سپری کردند و خودشان را در جدول بالا کشیدند. حالا اما یک بار دیگر دور سخت بازی‌ها به ایران رسیده و حریفان قدرتمندی در هفته سوم برابر ایران قرار خواهند گرفت.
ملی‌پوشان ایران امروز و در اولین رقابت هفته سوم به مصاف آمریکا خواهند رفت، فردا با لهستان رقابت می‌کنند و پس از آن به مصاف آلمان خواهند رفت. سه حریفی که خیلی‌ها معتقدند دشوارترین هفته را برای تیم ایران رقم خواهند زد.
با توجه به جدول و دیدن سه باخت تیم آمریکا شاید اینطور برداشت شود که یانکی‌ها در شرایط خوبی قرار ندارند اما باید این موضوع را در نظر گرفت که آنها بازی‌های سخت خود را انجام داده و از این هفته به بعد، قطعاً خودشان را در جدول بالا خواهند کشید. آمریکایی‌ها سه باخت خود را مقابل روسیه، لهستان و برزیل تجربه کرده‌اند و شاید به جز بازی مقابل فرانسه، حریف آنچنان قدر و نامی دیگری را پیش رو نداشته باشند و بتوانند از 9 بازی دیگر بردهای زیادی کسب کنند.
رقابت ایران و آمریکا در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از ساعت 20:30  امروز در ریمینی ایتالیا برگزار می‌شود.
از جمله دیگر رقابت‌های مهم امروز می‌شود به جدال تمام آسیایی ژاپن – استرالیا و رقابت بالای جدولی فرانسه – روسیه اشاره کرد.

Page Generated in 0.0045 sec