printlogo


کد خبر: 230563تاریخ: 1400/3/19 00:00
طارمی: خواهیم دید در نهایت چه تیمی اول می‌شود

مهدی طارمی ستاره بی‌چون‌ و چرای تیم ملی در دیدار مقابل بحرین در گفت‌وگویی در خصوص پیروزی 3 بر 0 مقابل بحرین گفت: «در نیمه اول با توجه به آب‌وهوای بحرین نیاز داشتیم با این وضعیت تطبیق پیدا کنیم و سعی کردیم در این نیمه مسابقه را کنترل کنیم. می‌دانستیم می‌توانیم گل به ثمر برسانیم. به همین دلیل در نیمه اول بازی را کنترل کردیم اما در نیمه دوم برنامه‌های‌مان را انجام دادیم و توانستیم بحرین را ببریم.»
طارمی در جواب صحبت‌های مدافع میانی بحرین که گفته بود ایران بازیکن سرشناس ندارد، گفت: «کل بازیکنان تیم ملی ایران را در آسیا و بیشتر نقاط دنیا می‌شناسند و با کمال احترام به این بازیکن می‌گویم که بهتر است درباره تیم خودتان حرف بزنید.»
طارمی در ارتباط با انتظار بالایی که از تیم ملی ایران وجود دارد، توضیح داد: «انصافاً کل تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. هنوز دو بازی باقی‌مانده و منتظر آغاز بازی مقابل عراق هستیم و در آن بازی نشان خواهیم داد که چه تیمی به‌عنوان اول صعود می‌کند و چه تیمی در گروه اول می‌شود. قصد خواندن کُری ندارم اما این را در جواب یکی از اعضای فدراسیون عراق گفتم و باید بگویم خواهیم دید که در نهایت چه اتفاقی می‌افتد. فقط در بازی مقابل عراق تنش‌های باشگاهی را که در این مدت اوج گرفته است کنار بگذارند و بدانند که بازی مقابل عراق مهم‌ترین بازی این چند سال اخیر است. همه فکر تیم ملی باشند.»
 

Page Generated in 0.0052 sec