printlogo


کد خبر: 230558تاریخ: 1400/3/19 00:00
طنزیم
ارباب شانس‌ها

هومن جعفری 

 (به گزارش تابناک و به نقل از ساکرنت، اتحادیه فوتبال انگلیس خانم دبی هیویت را به عنوان اولین زن در تاریخ ۱۵۸ ساله خود به عنوان رئیس این نهاد انتخاب کرد. هیویت ۵۷ ساله در ژانویه ۲۰۲۲ روی کار خواهد آمد.
اتحادیه فوتبال انگلیس در نوامبر گذشته با استعفای گرگ کلارک بدون رئیس مانده بود. او در یک رسوایی بزرگ بازیکنان سیاه پوست را «رنگین» خواند. هیویت در حال حاضر رئیس گروه رستوران Restaurant Group است.
هیویت با تصمیم کمیته هفت نفره FA انتخاب شد تا برای اولین بار یک زن بر مسند ریاست این نهاد تکیه بزند. )
متوجه شدید؟ همه جای دنیا به چلوکبابی‌ها پست می‌دهند. فقط ایران خودمان نیست! شاید فکر کنید که چرا باید رئیس یک گروه رستورانی بشود رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس که در این صورت مشخص است شما نمی‌دانید چلوکباب چه اثری بر رأی رأی‌دهندگان دارد! شما نمی‌دانید داشتن یک رستوران چه کمکی به پیشرفت فوتبال می‌کند. اگر دقت کرده باشید، نیمی از مربیان و بازیکنان فوتبال ایران در حال حاضر یا رستوران دارند یا سفره‌خانه و یا کافی شاپ! فکر می‌کنید چرا؟ اگر دلیلش را نمی‌دانید من هم به شما نمی‌گویم! هر کدامتان آمدید جلو که شریکی یک چلوکبابی بزنیم، آن وقت رازش را به شما می‌گویم!
***
به سلامتی و مبارکی برای سوپرجام قرعه‌کشی شد و تیم پرسپولیس توانست میزبان این مسابقه باشد! نکته جالب اینجاست که پرسپولیسی‌ها چند سالی است روی دور شانس هستند. هر قرعه‌ای به آنها می‌خورد یا لیگ دویی است یا لیگ سه‌ای یا لیگ یکی! در آسیا به هند می‌خورند. در ایران به بندر عامری! در قرعه‌کشی سوپرجام هم میزبان می‌شوند.
کسی نظری ندارد که چرا همه شانس‌ها برای آنهاست؟
 

Page Generated in 0.0056 sec