printlogo


کد خبر: 230548تاریخ: 1400/3/19 00:00
خبر

برنامه ویژه صنعت‌نفت آبادان در تهران
سیروس پورموسوی برای آمادگی تیمش در ادامه مسابقات لیگ برتر، اردوی آماده‌سازی زردپوشان را در تهران دنبال می‌کند. با توجه به شرایط جوی آبادان و گرمای نزدیک به 50 درجه، کادر فنی صنعت‌نفت تصمیم به برگزاری اردوی این تیم در تهران گرفت تا زمینه برای انجام تمرینات و همچنین برگزاری دیدارهای تدارکاتی فراهم شود. در شرایطی که طی روزهای اخیر انتقاداتی نسبت به انجام اردوی نفت آبادان در تهران شکل گرفته اما به نظر می‌رسد این تصمیمی کاملاً حرفه‌ای و در مسیر آماده‌سازی برای طلایی‌پوشان محسوب شود. دمای بالای هوا در آبادان که انجام تمرین در شب و زیر نور را هم با توجه به شرجی بودن سخت و تا حد زیادی غیرممکن می‌کند، در کنار موضوع مربوط به برگزاری دیدارهای تدارکاتی که انجام آن در این فصل در آبادان سخت و غیرممکن به نظر می‌رسید باعث شد کادر فنی این تیم در تصمیمی معقول، اردو در تهران را در نظر داشته باشند. صنعت‌نفت آبادان قرار است فردا (پنجشنبه) و طبق برنامه در دیداری تدارکاتی برابر پرسپولیس و شاگردان یحیی گل‌محمدی هم قرار بگیرد.
 
برنامه دو بازی تدارکاتی سایپا
بازیکنان تیم سایپا پس از چهار روز تعطیلی تمرینات خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر از چهارشنبه هفته قبل آغاز کردند. کادر فنی این تیم با استفاده از فرصت تعطیلی لیگ برتر درصدد برگزاری دو تا سه بازی تدارکاتی است. بر همین اساس سایپا امروز به مصاف نیروی زمینی دسته دومی می‌رود و یکشنبه هفته آینده هم بازی دوستانه‌ای را مقابل مس رفسنجان برگزار می‌کند. شاگردان فراز کمالوند 4 تیرماه در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر میهمان صنعت‌نفت آبادان هستند.
 
برگزاری اردوی سه روزه تراکتور در تهران
طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه تراکتور، شاگردان رسول خطیبی از جمعه اردویی سه‌روزه در تهران برپا خواهند کرد. با توجه به تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر، کادر فنی در راستای حفظ آمادگی و قرار گرفتن بازیکنان در شرایط مسابقه اقدام به برگزاری این اردو کرده است. سرخپوشان تبریزی جمعه هفته جاری راهی تهران می‌شوند و دو جلسه تمرینی را در این شهر برگزار می‌کنند. آنها یکشنبه هم در یک بازی تدارکاتی مقابل پیکان صف‌آرایی خواهند کرد. بازیکنان تیم تراکتور پس از پایان این بازی به تبریز برمی‌گردند تا تمرینات خود را برای انجام بازی سوپرجام پیگیری کنند.
 
استارت شاگردان نکونام بعد از ۱۰ روز استراحت
کاروان تیم فولاد برای بازی با تیم آلومینیوم اراک راهی تهران شد.
با مشخص شدن زمان بازی عقب‌افتاده تیم فولاد خوزستان مقابل نفت مسجدسلیمان، تمرینات این تیم اهوازی از سر گرفته شد. به این ترتیب شاگردان نکونام که پس از بازی آخر خود مقابل سایپا به تعطیلات ۱۰روزه رفته بودند دیروز در تهران گرد هم جمع شده و دور جدید تمرینات را آغاز کردند. فولادی‌ها دیروز راهی اردوی تهران شدند و به مدت یک هفته در تهران اردو می‌زنند. شاگردان نکونام در این اردو که به منظور برگزاری دو بازی دوستانه تدارک دیده شده در ابتدا به مصاف تیم آلومینیوم اراک می‌روند. این تیم از آنجایی به‌عنوان حریف تدارکاتی تیم فولاد در نظر گرفته شده که شاگردان جواد نکونام هر دو بازی رفت و برگشت خود را مقابل این حریف اراکی برگزار کردند. این در حالی است که زمان اولین بازی رسمی آنها روز اول تیرماه مقابل تیم نفت مسجدسلیمان است. این بازی به‌جا مانده از هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر است که به‌دلیل حضور تیم فولاد در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد.
 
برگزاری تورنمنت سه‌جانبه امام‌رضا(ع) در مشهد
تورنمنت سه‌جانبه امام‌رضا(ع) به همت هیأت فوتبال خراسان‌رضوی در مشهد برگزار خواهد شد. به‌دنبال تعطیلات لیگ برتر و آماده‌سازی تیم پدیده، هیأت فوتبال خراسان‌رضوی اقدام به برگزاری تورنمنت سه‌جانبه فوتبال کرده است. بر این اساس با هماهنگی انجام‌شده از سوی هیأت فوتبال خراسان با باشگاه‌های پدیده خراسان، گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان این تورنمنت از امروز (چهارشنبه) آغاز می‌شود. با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده هر تیم دو بازی برگزار می‌کند که برنامه این مسابقات به شرح زیر است:
پدیده - گل‌گهر سیرجان
چهارشنبه 19 خرداد، ساعت 19، ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع)
ذوب‌آهن اصفهان - گل‌گهر سیرجان
جمعه 21 خرداد، ساعت 17، ورزشگاه امام‌رضا(ع)
پدیده خراسان - ذوب‌آهن اصفهان
یکشنبه 23 خرداد، ساعت 19، ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع)
این مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

Page Generated in 0.0048 sec