printlogo


کد خبر: 230544تاریخ: 1400/3/19 00:00
تارتار:زوج طارمی-سردار مثل زوج دایی-خداداد است
تغییراتی که در نیمه دوم انجام شد، اثر زیادی در این برد داشت. در نیمه دوم خیلی خوب کار کردیم و گل زودهنگامی که زدیم باعث شد در ادامه راه هم بتوانیم شرایط خوبی را تجربه کنیم و سه امتیاز باارزش را به دست آوریم

مهدی تارتار سرمربی پیکان تهران معتقد است بازیکنان تیم ملی توانایی برد مقابل عراق را هم دارند. تارتار درباره پیروزی تیم ملی مقابل بحرین می‌گوید: «یک‌بار دیگر شاهد به نمایش گذاشته شدن تعصب و غیرت ایرانی بودیم. 
از نظر فنی همه ما می‌دانستیم بسیار در سطح بالاتری نسبت به بحرین قرار داریم اما نگرانی‌مان بابت حواشی احتمالی بود که بحرینی‌ها همیشه ایجاد می‌کنند. کارهای ناشایست آنها در گذشته در ذهن همه ما باقی مانده به همین خاطر همه ما از برد به دست آمده خوشحالیم. خوشحالم که بازیکنان تیم ملی ایران با نمایش خوب خود اجازه ندادند بحرینی‌ها دست به حاشیه‌سازی بزنند. تیم ملی کاملاً حرفه‌ای مقابل بحرین بازی کرد. بسیار هوشیار بودیم که گل نخوردیم چون اگر این اتفاق می‌افتاد کارمان بسیار سخت می‌شد. موقعیت خاصی هم به حریف ندادیم. خوشبختانه در نیمه دوم هم به گل رسیدیم و پیروز شدیم.» سرمربی پیکان با اشاره به تعویض‌هایی که دراگان اسکوچیچ انجام داد، توضیح می‌دهد: «تغییراتی که در نیمه دوم انجام شد، اثر زیادی در این برد داشت. در نیمه دوم خیلی خوب کار کردیم و گل زودهنگامی که زدیم باعث شد در ادامه راه هم بتوانیم شرایط خوبی را تجربه کنیم و سه امتیاز باارزش را به دست آوریم.»
 مهدی تارتار درباره زوج قدرتمند طارمی و آزمون می‌گوید: «به‌طور کلی بازیکنان باکیفیت تیم ملی یک‌بار دیگر توانایی‌های فنی خود را مقابل بحرین به رخ کشیدند اما اگر بخواهم درباره سردار و طارمی صحبت کنم باید بگویم آنها فوق‌العاده ظاهر شده‌اند و بسیار هماهنگ بودند. هماهنگی ایجادشده میان طارمی و آزمون من را یاد زوج خداداد عزیزی و علی دایی در تیم ملی می‌اندازد. آنها هم چشم‌بسته در زمین همدیگر را پیدا می‌کردند و حالا طارمی و آزمون بار دیگر خاطرات آن زوج رویایی را زنده کرده‌اند. من فکر می‌کنم این دو مهاجم در جام‌جهانی 2022 هم می‌توانند توانایی‌های‌شان را نشان بدهند و برای تیم ما مفید باشند.»
 

Page Generated in 0.0056 sec