printlogo


کد خبر: 230541تاریخ: 1400/3/19 00:00
مصاحبه

احمدی: نیم‌نگاهی به آسیا داریم
مصطفی احمدی هافبک آلومینیوم اراک تأکید کرد تیمش نیم‌نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت. احمدی درباره غیبت چند هفته‌ای خود در تمرینات تیمش به‌دلیل ابتلا به بیماری کرونا می‌گوید: «بیماری من نسبت به دیگر بازیکنان طولانی‌تر شد و 28 روز طول کشید. در 12 روز اول علائم داشتم و روزهای نسبتاً سختی را پشت سر گذاشتم، ولی بعد از 12 روز دیگر علائمی نداشتم. با این حال دو، سه‌بار تست دادم که باز هم مثبت بود و بعد از 28 روز سرانجام تست من منفی شد.» هافبک آلومینیوم اراک در مورد آخرین وضعیت تیمش در لیگ برتر و اینکه آیا آنها می‌توانند سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورند، توضیح می‌دهد: «ما طبق سیاست‌های کادر فنی بازی به بازی جلو می‌رویم. خوشبختانه تیم از لحاظ فنی وضعیت خوبی دارد و نسبت به گذشته با تاکتیک‌های منصوریان بیشتر هماهنگ شده‌ایم. در جام حذفی هم با شکست دادن تراکتور به مرحله بعد رفتیم. در لیگ برتر و جام حذفی دنبال این هستیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم تا مردم اراک را خوشحال کنیم. ما قطعاً نیم‌نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهیم داشت.»
 
 
فریدونی: از صادرات بازیکن به استقلال اطلاعی ندارم
مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد اخبار نقل‌و‌انتقالاتی و اینکه گفته می‌شود بازیکن تیمش با استقلال مذاکره کرده، ابراز بی‌اطلاعی می‌کند: «هیچ اطلاعی از این موضوعات نداریم. این سؤال را باید استقلال پاسخ بدهد که آنها هم این مسأله را رد کردند. الان نه زمان نقل‌و‌انتقالات است و نه موضوعیت دارد. شاید قصد برهم زدن تمرکز تیم ما را در این مقطع دارند. نمی‌دانم از طرح این اخبار چه منظور و هدفی دارند اما در کل ما برای هیچ بازیکنی، چه به‌صورت شفاهی و چه به‌صورت کتبی درخواستی دریافت نکردیم و خبری نیست.» مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه قرار است کمیته استیناف پیرامون نتیجه بازی سایپا-پیکان که با حکم کمیته انضباطی 3 بر صفر به سود نارنجی‌پوشان اعلام شده رأی بدهد، می‌گوید: «ما هم منتظر اعلام رأی هستیم. ظاهراً قرار بود چهارشنبه جلسه تشکیل شود اما این اتفاق نیفتاد. هرچه قانون بگوید همان است اما به اعتقاد ما بازی نباید 3 بر صفر شود.» فریدونی با اشاره به غیرمنصفانه بودن این رأی ادامه می‌دهد: «گذشته از بحث قانونی موضوع، واقعاً منصفانه نیست به‌خاطر بازیکنی که یک دقیقه و 40 ثانیه بازی کرده و هیچ تأثیری در بازی نداشته و به‌خاطر یک اشتباه نتیجه را 3 بر صفر کنند. یعنی علاوه بر اینکه مبنای قانونی ندارد، منصفانه هم نیست، بنابراین امیدواریم کمیته استیناف رأی را بشکند و رأی مناسب‌تری بدهد.»
 
 
مدیر نساجی: 
نقض قوانین به نفع یک تیم رقم خورده است
فرهاد کوچک‌زاده مدیر تیم نساجی درباره اردوی نساجی در ترکیه می‌گوید: «هر سرمربی دوست دارد همه امکانات برایش مهیا باشد و ما هم سعی کردیم بهترین امکانات را در اختیارش قرار دهیم. ساکت الهامی به همین دلیل از شرایط راضی است اما به هر حال هر اردویی فراز و نشیب‌ها و سختی‌های خاص خودش را دارد که به‌صورت کلی همه ما نسبت به آن شرایطی که پیش‌بینی می‌کردیم راضی بودیم. ۷ فینال در ادامه لیگ داریم و خودمان را برای آن بازی‌ها آماده می‌کنیم.» کوچک‌زاده در مورد رأی صادره کمیته انضباطی درباره بازی سایپا و پیکان (انجام ۶ تعویض توسط پیکانی‌ها) به سود سایپا توضیح می‌دهد: «طبق قانون کاملاً واضح است که این رأی خلاف قوانین فدراسیون و فیفاست. این موضوع مهمی است که ۷، ۸ باشگاه را درگیر کرده و در انتهای جدول باشگاه‌های زیادی ذی‌نفع هستند و این سه امتیاز قطعاً در تعیین جایگاه‌ تیم‌ها بسیار مهم است. شرایط جدول باعث می‌شود ما و دیگر تیم‌ها نسبت به این مسأله حساسیت نشان دهیم. این واضح و آشکار است که نقض قوانین به نفع یک تیم دارد رقم می‌خورد و با این رأی، تیم‌های پایین جدول و کل لیگ‌مان به حاشیه کشیده شده است.»

 


Page Generated in 0.0046 sec