printlogo


کد خبر: 230537تاریخ: 1400/3/19 00:00
از مصدوم‌ها و بازیکنان در آستانه محرومیت تا تازه‌واردهای تیم ملی
تمایل اسکوچیچ به ترکیب‌ها و سیستم‌های جدید

 پیروزی مقابل بحرین آخر راه تیم ملی نبود. شاگردان اسکوچیچ دو بازی مهم دیگر مقابل کامبوج و عراق را پیش رو دارند. دو بازی حساسی که با توجه به مصدومیت وحید امیری و 4  بازیکنی که در آستانه محرومیت از بازی عراق قرار دارند، حساس‌تر هم شده‌اند. ترکیب مورد نظر اسکوچیچ برای تیم ملی که به دلیل انجام نشدن بازی تدارکاتی پیش از این تورنمنت، مورد پرسش قرار داشت، همچنان مبهم و سؤال برانگیز است. وحید امیری ادامه تورنمنت را از دست داد. از سوی دیگر سردار آزمون، احسان حاجی‌صفی، محمد حسین کنعانی‌زادگان و مهدی ترابی 4 بازیکنی هستند که در صورت دریافت کارت زرد دیدار حساس ایران و عراق را از دست خواهند داد. آزمون و حاجی‌صفی در بازی رفت مقابل بحرین، مهدی ترابی در دیدار با هنگ‌کنگ و کنعانی‌زادگان در بازی برگشت مقابل بحرین از داوران کارت زرد دریافت کرده‌اند.
مرتضی پورعلی‌گنجی به دلیل دریافت دو کارت زرد در بازی اول با کامبوج و عراق در دور رفت دیدار گذشته تیم ملی مقابل بحرین را از دست داد و محرومیت او به پایان رسید. همچنین مسعود شجاعی در بازی با عراق از داور بازی 2 کارت زرد دریافت کرد و بازیکن محروم ایران در دور برگشت محسوب می‌شد که البته نام این بازیکن در فهرست جدید تیم ملی قرار نگرفت.
میلاد سرلک و عارف غلامی با نظر دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی دعوت شدند تا جایگزین‌هایی برای کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری باشند. هرچند به نظر می‌رسد اسکوچیچ از آنها در ترکیب ثابت استفاده نکند و دعوت از این دو بازیکن بیشتر برای برطرف کردن نیاز تیم در بازیکنان ذخیره بوده است.
اسکوچیچ اما درباره ترکیب ثابت تیمش هم هیچ پیش‌بینی دقیقی نمی‌دهد چرا که با توجه به بازیکنانی که به تیم ملی دعوت کرده و اصراری که به برگزار نشدن بازی تدارکاتی داشته، تمایل دارد چهره تیم ملی را برای حریفان ناشناخته نگه دارد و در هر بازی از ترکیب و سیستم متفاوتی استفاده کند که پیش از آن برداشتی از آن وجود نداشته است.
 

Page Generated in 0.0055 sec