printlogo


کد خبر: 230534تاریخ: 1400/3/19 00:00
تیم ملی

پرداخت پاداش برد بحرین به ملی‌پوشان
پاداش پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر بحرین بلافاصله پس از برد تیم ملی به حساب ملی پوشان واریز شد. تیم ملی ایران دوشنبه شب توانست تیم بحرین را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد و شهاب عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال بلافاصله بعد از این بازی داخل رختکن رفت و با بازیکنان صحبت کرد. طبق وعده او پاداش 50 میلیون تومانی هم بلافاصله بعد از برد تیم ملی به حساب بازیکنان واریز شد.
فدراسیون فوتبال پیش از شروع بازی‌ها به بازیکنان اعلام کرده بود که برای پیروزی برابر هنگ‌کنگ و کامبوج هر نفر ۲۵ میلیون تومان پاداش می‌گیرند و همچنین  پیروزی برابر بحرین و عراق هم پاداش ۵۰ میلیونی تعیین شده است. فدراسیون ۱۰۰ میلیون هم به عنوان پاداش صعود به عنوان تیم اول از گروه مشخص کرده است.
فدراسیون فوتبال هم در خبری اعلام کرده است که پاداش بازیکنان واریز شده، اما مبلغ آن را اعلام نکرده است. 
 
شهاب: امیری از ناحیه همسترینگ آسیب دیده
 دکتر علیرضا‌ شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال درباره آخرین شرایط وحید امیری گفت: «این بازیکن در دیدار تیم ملی ایران برابر بحرین متأسفانه از ناحیه همسترینگ پا آسیب دیده است. کارهای تشخیصی برای درمان این بازیکن در اولین فرصت انجام تا وضعیتش مشخص شود.»
وحید امیری در بازی دوشنبه شب در خط هافبک برای تیم ملی بازی کرد اما متأسفانه در دقیقه 68 بازی از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و جای خود را به سعید عزت‌اللهی داد. پیش از این کمال کامیابی‌نیا دیگر بازیکن پرسپولیس در اردوی تیم ملی مصدوم و منامه را ترک کرد. احتمالاً وحید امیری هم به زودی منامه را ترک خواهد کرد تا اقدامات درمانی را در تهران دنبال کند. این دو  بازیکن به خصوص وحید امیری ممکن است در هفته های پیش رو بازی‌های تیم پرسپولیس در لیگ برتر را هم از دست بدهند.
 

Page Generated in 0.0061 sec