printlogo


کد خبر: 230525تاریخ: 1400/3/18 00:00
عراق 4 – کامبوج یک
پیروزی راحت برای شاگردان کاتانچ

دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در گروه C، عصر دیروز (دوشنبه) با مسابقه تیم ملی فوتبال عراق با کامبوج آغاز شد. با توجه به بازی مستقیم ایران و بحرین، هدف عراق در این بازی صدرنشینی دوباره گروه C بود و همین موضوع انگیزه‌ شاگردان سرچکو کاتانچ برای نمایشی تهاجمی شد.
ثمره فوتبال تهاجمی عراقی‌ها گل ثانیه 20 مهند علی بود که باعث شد تا سریع‌ترین گل تاریخ مقدماتی جام جهانی در آسیا رقم بخورد و تیم ملی فوتبال عراق خیلی زود سه امتیاز مسابقه با کامبوج را در جیب خود ببیند. پس از این گل حملات عراقی‌ها برای افزایش اختلاف خود با رقیب ادامه داشت. بشار رسن هافبک سابق پرسپولیس روی همکاری تیمی و پاسی که طارق همام هافبک سابق استقلال برای او ارسال کرد، در دقیقه 23 گل دوم بازی را به سود عراق به ثمر رساند.
پس از این گل، مالکیت توپ عراقی‌ها ادامه‌دار بود و در دقیقه 27، علی عدنان توانست از روی نقطه پنالتی برای سومین‌بار در این مسابقه، گل را وارد دروازه کامبوج کند.
بعد از انصراف کره‌ شمالی، در صورتی که تیمی در رده دوم گروه C قرار بگیرد، پیروزی پر گلش مقابل کامبوج اهمیتی نخواهد داشت، به همین دلیل عراقی‌ها به جای اینکه برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر، خود را خسته کنند، در تلاش برای مدیریت بازی بودند.
نکته جالب اما این بود که کامبوج به ویژه در نیمه دوم فوتبال خوبی بازی کرد و موفق شد در دقیقه 54 یکی از گل‌های خورده را جبران کند. در حالی که انتظار می‌رفت بازی با برتری سه بر یک عراقی‌ها به پایان برسد اما در دقیقه 4+90 صفا هادی هافبک تعویضی این تیم توانست گل چهارم را وارد دروازه حریف کند تا پیروزی شاگردان کاتانچ پرگل‌تر شود.
عراقی‌ها دو مسابقه دیگر در مقابل تیم‌های هنگ‌کنگ و ایران دارند و سرنوشت صعود آنها پس از این دو مسابقه مشخص خواهد شد. تیم ملی کامبوج نیز با این شکست با یک امتیاز و دریافت 33 گل و تنها ثبت 2 گل قعرنشین گروه C ماند و حالا تنها یک مسابقه دیگر در این مرحله مقابل تیم ملی فوتبال ایران خواهد داشت و به کار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی با قعرنشینی پایان می‌دهد.
 

Page Generated in 0.0041 sec