printlogo


کد خبر: 230519تاریخ: 1400/3/18 00:00
صدری: هواداران درخواست کمک نمی‌کردند، ما جسارت نمی‌کردیم

مجید صدری، رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص درخواست کمک مالی از هواداران گفت: «در اعلام این شماره کارت، نقدهایی بود. نکته اول این است که اولویت یک درخواست خود هواداران بود و اگر این هواداران خوب ما درخواست نمی‌کردند، ما جسارت نمی‌کردیم. نکته دوم این است که باید از حمیت هواداران تشکر کنیم. در این مدت بالای 2/5 میلیارد پول جمع‌آوری شده و ما برنامه داریم که از هوادارانی که این زحمت را می‌کشند تشکر کنیم و هر هفته یک هدیه‌ای هم به هوادارانی که این کمک را می‌کنند، بدهیم.»
او با اشاره به برنامه‌های اقتصادی این باشگاه توضیح داد: «یکی از کارهایی که تلاش می‌کنیم تا مثل این مواقع مجبور به اعلام شماره کارت نشویم، این است که زیرساخت‌های درآمدزایی را درست کنیم. برنامه‌های ماندگاری داریم و ان‌شاءالله فضایی ایجاد شود تا مجبور به استقراض یا اینکه اسپانسر هر ماه پول بدهد، نباشیم. کارهای قشنگی می‌شود که به زودی از سوی آقای سمیعی اعلام خواهد شد.»
صدری در پایان افزود: «از هواداران، همکاران، کادرفنی و بازیکنان تشکر می‌کنم. با تمام مشکلات و گرفتاری‌ها، ما باید آن اتحاد و همدلی را داشته باشیم. چه بازیکن و چه هوادار و چه کادر ستادی باشگاه، همگی دست واحدی هستیم. ما باید با هم باشیم و از حواشی دوری کنیم. خیلی‌ها می‌خواهند وارد حواشی شویم اما ما باید باهوش باشیم. همدلی و اتحاد در باشگاه پرسپولیس باعث موفقیت تا اینجا شده و امیدوارم این همدلی همچنان ادامه داشته باشد و ما قهرمانی‌های ادامه‌دار و مستمری را رقم بزنیم.»
صدری بعد از کنار رفتن مهدی رسول پناه به عنوان عضو اقتصادی وارد هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس شد و به نظر می‌رسد ارتباط بسیار خوبی هم با سمیعی دارد. گفته می‌شود مبالغ عمده‌ای که باشگاه پرسپولیس برای فرار از محرومیت‌ها و پرداخت بدهی طلبکاران خارجی و البته پرداختی‌ها به اعضای تیم فراهم کرده توسط صدری و با قرض از بخش‌های مختلف فراهم شده و او پل ارتباطی باشگاه با این نهادها و افراد حقیقی و حقوقی بوده اما با دریافت پاداش آسیایی باید همه این مبالغ را برگرداند.
 

Page Generated in 0.0060 sec