printlogo


کد خبر: 230518تاریخ: 1400/3/18 00:00
خبر

درخواست رأی از AFC
چند روز قبل کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه پرسپولیس را به خاطر انتشار پستی در اینستاگرام که درباره هند مطالبی مطرح کرده بود، محروم و جریمه کرد. حالا بنا بر اعلام امیر علی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه، درخواست پرسپولیس برای دریافت شرح تفصیلی رأی صادره از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در رابطه با محتوای انتشار یافته در صفحه اختصاصی باشگاه، برای این کنفدراسیون ارسال شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا بر اساس مواد قانونی، مهلت 10 روزه‌ای را برای اعتراض به آرای صادره در نظر می‌گیرد و باشگاه پرسپولیس در مهلت قانونی با اعلام اعتراض، برای تنظیم و ارسال لایحه خود، خواهان دریافت شرح تفصیلی رأی شده است.
 
موزه پرسپولیس در مرکز شهر
در سال‌های اخیر، احداث موزه یکی از مطالبات هواداران باشگاه پرسپولیس بوده و حالا با تغییر مدیریت و نزدیکی بیشتر هواداران به باشگاه، این درخواست بیش از پیش مطرح شده است. پیش از این شایعاتی مبنی بر ایجاد موزه در ورزشگاه شهید کاظمی وجود داشت اما باشگاه پرسپولیس با توجه به موقعیت مکانی نامطلوب این استادیوم، ترجیح می‌دهد موزه را در مکانی احداث کند که دسترسی بهتری داشته باشد. مجید صدری عضو هیأت مدیره پرسپولیس در این خصوص گفت: «درباره مکان موزه صحبت کردیم. ان‌شاءالله بتوانیم در یک فضای مناسب در مرکز شهر تهران، موزه‌ای را درست و پیگیری کنیم.»
 
رفع اتهام از استوکس
آنتونی استوکس 32 ساله پس از اعتراف به رفتارهای هراس‌انگیز با ایلیده اسکات، طبق رأی دادگاه از هر گونه ارتباط با او یا والدینش منع شده بود اما حالا به نظر می‌رسد با ارسال ایمیلی از سوی اسکات به دادگاه، آنتونی استوکس رفع اتهام شده است. حالا او فقط در صورتی می‌تواند با نامزد سابق خود در تماس باشد که قصدش توافق درباره مراقبت از پسر خردسال‌شان باشد. استوکس با ارسال ایمیلی به اسکات در مارس 2020، در دادگاه همیلتون با اتهام نقض دستور عدم آزار و اذیت این زن مواجه شد. البته استوکس مدعی شد با ارسال پیام‌های توهین‌آمیز و حاوی سخنان نامناسب از سوی پدر اسکات مواجه بوده است. همچنین آنتونی استوکس در سال 2019 اعتراف کرد که روزانه 100 پیام به 
واتس اپ و ایمیل اسکات ارسال می‌کرده و او را مورد توهین قرار می‌داد.
 

Page Generated in 0.0068 sec