printlogo


کد خبر: 230509تاریخ: 1400/3/18 00:00
اعتراض بی‌نتیجه اسکوچیچ و کاتانچ
ایران - عراق در همان ورزشگاه فرسوده

پس از اسکوچیچ و طارمی، کاتانچ سرمربی تیم ملی عراق نیز به چمن استادیوم المحرق معترض شد. 
چمنی که دو تیم ایران و عراق باید در این ورزشگاه با هم دیدار کنند. در شرایطی که پیش از برگزاری دیدار تیم‌های ایران و هنگ‌کنگ، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی و مهدی طارمی پس از بازدید از چمن استادیوم قدیمی المحرق نسبت به کیفیت چمن این ورزشگاه معترض شده بودند، این بار نیز سرمربی عراق نسبت به این مسأله ابراز نگرانی کرد.
سرچکو کاتانچ سرمربی عراقی‌ها در نشست خبری پیش از بازی تیمش در برابر کامبوج به کیفیت زمین چمن استادیوم شیخ علی بن محمد آل خلیفه پرداخت و وضعیت این ورزشگاه را خنده‌دار و مسخره نامید.
 این در حالی است که تیم ملی عراق باید هر سه دیدار خود را در این استادیوم قدیمی و فرسوده با کیفیت چمن ضعیف برگزار کند، در شرایطی که ایران دو بازی از چهار دیدار خود را در این ورزشگاه و دو مسابقه دیگر را در استادیوم ملی بحرین برگزار می‌کند. بدین ترتیب دیدار حساس و سرنوشت‌ساز ایران و عراق در روز پایانی این رقابت‌ها، در ورزشگاه شیخ علی بن محمد آل خلیفه برگزار می‌شود. استادیومی که به ورزشگاه المحرق نیز معروف است که باید میزبان جدال حساس شاگردان اسکوچیچ و کاتانچ باشد و در بازی همزمان، بحرین در ورزشگاه ملی بحرین که چمن به مراتب بهتری دارد، پذیرای هنگ‌کنگ خواهد بود. پس از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی رقابت‌های گروه سوم را به بحرین داد، آنها دو ورزشگاه شیخ علی بن محمد آل خلیفه یا همان المحرق و همچنین ورزشگاه ملی بحرین را به عنوان میزبان بازی‌های این گروه معرفی کرده بودند که استادیوم فرسوده المحرق با اعتراض مربیان ایران و عراق مواجه شده است.  اعتراضی که به نتیجه نرسیده و دو تیم باید در این ورزشگاه و چمن نامطلوب آن به مصاف هم بروند.

Page Generated in 0.0058 sec