printlogo


کد خبر: 230499تاریخ: 1400/3/18 00:00
در چنین روزی ۱۸ خرداد ۱۳۸۱
بهت ایتالیا از شکست مقابل کرواسی

پس از شکست 2 بر یک تیم ملی فوتبال ایتالیا مقابل کرواسی در چارچوب رقابت‌های جام جهانی فوتبال 2002 در ژاپن، سراسر این کشور در سکوت و بهت این ناکامی فرو رفت.
شبکه‌های مختلف تلویزیونی و دیگر منابع خبری ایتالیا با توصیف این شکست، به عنوان ناکامی تلخ تیم ملی کشور خود، به تحلیل این دیدار پرداخته‌اند.
انتقاد بسیاری از این گزارش‌ها، متوجه «جیووانی تراپاتونی» مربی 63 ساله تیم ملی فوتبال ایتالیاست که خط حمله ثابت تیم خود را بر اساس حضور کریستین ویه ری و فرانچسکو توتی سازماندهی کرده است.
منتقدان تراپاتونی اعلام کرده‌اند مدافعان تیم‌های حریف، با شناخت از بازی «توتی» و «ویه ری» در خط حمله، این دو مهاجم را به راحتی خنثی می‌کنند.
بر اساس این گزارش‌ها، توانایی و فرارهای آلساندرو دل پیه رو، مونتلا و فیلیپو اینزاگی دیگر مهاجمان تیم ایتالیا، می‌تواند خط حمله این تیم را تقویت کند.
همچنین بر اساس گزارش‌های رسیده از سراسر ایتالیا، هنوز سکوت قبل از آغاز این بازی، به خیابان‌ها و معابر شهرهای مختلف این کشور حاکم است.
بسیاری از ایتالیایی‌ها که در مکان‌های عمومی، سالن‌ها و فضاهای شهری، دیدار تیم ملی کشور خود را مقابل کرواسی، به صورت مستقیم از طـــریق صفحه‌های بزرگ نمایشگر تلویزیونی مشاهده می‌کردند نیز از فرط ناراحتــی گریستند.
 

Page Generated in 0.0052 sec