printlogo


کد خبر: 230492تاریخ: 1400/3/18 00:00
ویزای کار برای پین درخواست نشد!
بی‌میلی باشگاه استقلال به جذب مشاور ایتالیایی

با اینکه سرمربی استقلال در آغاز تعطیلات یکماهه لیگ صراحتاً اعلام کرد قصد دارد با یک مشاور ایتالیایی همکاری کند و اینطور به نظر رسید که مقدمات برای حضور این مربی در ایران نیز فراهم شده اما باشگاه استقلال تا به امروز هیچ اقدامی در راستای جذب این مربی انجام نداده است. 
مجیدی در مصاحبه اخیر خود به بی‌تفاوتی مدیران باشگاه در جذب این مربی ایتالیایی اشاره کرد تا مشخص شود برخی مسئولان باشگاه استقلال تمایلی به جذب این مربی ندارند.
اما سؤال این است که علاوه بر قوانین دست و پاگیر سازمان لیگ چه دلایلی باعث شده تا به امروز این مربی ایتالیایی در تمرینات استقلال حاضر نشود؟ همه این ماجرا برمی‌گردد به مشکلات مالی باشگاه استقلال که تا به امروز مصائب بسیاری را برای آبی‌ها ایجاد کرده است. 
شاید برخی هزینه‌های دریافت ویزا را دلیل موضوع اعلام کنند اما مسأله اصلی که مدیران باشگاه استقلال را برای جذب این مربی بی‌تفاوت کرده هزینه اقامت و دستمزد او است. بدون شک اگر پین بخواهد در تهران بر تمرینات استقلال اشراف داشته باشد، باید یک باب آپارتمان لوکس برایش تهیه شود. 
علاوه بر آن دستمزد این مربی ایتالیایی هم لااقل مبلغی حدود 200 هزار یورو خواهد بود که باشگاه استقلال توان پرداخت چنین پولی را در شرایط فعلی ندارد و ترجیح می‌دهد که سرمربی‌اش به طور مجازی با این مربی در ارتباط باشد و از او مشاوره بگیرد.
شاید فصل بعد و با رفع مشکلات مالی باشگاه استقلال و حضور مدیران جدید تا حدی مشکلات مالی استقلال برطرف شود و زمینه برای حضور مربیان خارجی نیز فراهم شود. البته این منوط به لغو کامل قانون منع به‌کار‌گیری بازیکن و مربی خارجی هم هست که باید دید سازمان لیگ چه برنامه‌ای برای این ماجرا دارد.

Page Generated in 0.0047 sec