printlogo


کد خبر: 230488تاریخ: 1400/3/18 00:00
پیروز حاضر نیست پست‌های بی‌اثر قبول کند
قربانی می‌خواهد نفر اول استقلال باشد

پیروز قربانی، مدافع اسبق و کاپیتان آبی‌ها که بعد از کنار رفتن از سمت دستیاری در سایپا در این چند وقت با پیشنهاداتی برای حضور در برخی تیم‌ها مواجه شده، در تازه‌ترین پیشنهادی که داشته، حضور در سمت معاون فنی استقلال را نیز رد کرده است. 
احمد مددی مدیرعامل استقلال چندی پیش در گفت‌وگویی که با پیروز قربانی داشت به وی پیشنهاد حضور در سمت معاون فنی باشگاه را می‌دهد که وی این پیشنهاد را هم رد کرد. قربانی پیش از این نیز گفته می‌شد با پیشنهاد حضور در جمع کادرفنی فرهاد مجیدی روبه‌رو شده بود که آن را هم رد کرده بود.
 نکته اینجا است که پیروز قربانی حاضر نیست با این پست‌ها در کنار استقلال قرار بگیرد. قربانی قصد دارد به عنوان نفر اول روزی وارد استقلال شود و تمام امورات را به دست بگیرد. پیش از این هم بارها باشگاه استقلال پست‌های مختلفی را به قربانی پیشنهاد داده است اما این پیشکسوت استقلال نشان داده که حاضر نیست به عنوان سرپرست و معاون به استقلال بیاید و اینطور که مشخص است مدافع سابق استقلال در نظر دارد روزی به عنوان نفر اول این تیم را به دست بگیرد. 
با توجه به روحیاتی که پیروز دارد اکثر کارشناسان معتقدند که او می‌تواند حکم کریم باقری را برای استقلال داشته باشد و اجازه نمی‌دهد بازیکنان در تیم حاشیه ایجاد کرده یا رختکن را به هم بریزند به همین دلیل هم هست که مسئولان استقلال علاقه دارند قربانی را به تیم استقلال اضافه کنند اما خود قربانی حاضر نشده تاکنون این پست‌ها را قبول کند. قربانی هنگامی هم که برای استقلال بازی می‌کرد بازیکن جسوری بود و همین جسارت باعث می‌شد توانایی‌هایش بیش از پیش به چشم بیاید. 
این بازیکن قدیمی استقلال تحصیلکرده است و نشان داده دانش مربی شدن هم دارد. این روزها بحث‌های کارشناسی پیروز قربانی باعث شده تا از او به عنوان کارشناس در برنامه‌های مختلف دعوت کنند.

Page Generated in 0.0048 sec