printlogo


کد خبر: 230483تاریخ: 1400/3/18 00:00
پس از تساوی با ستاره یوتیوب در رینگ بوکس
می‌ودر: من دیگر 21 ساله نیستم

فلوید می‌ودر گفته از توانایی‌های لوگان پل در مشتزنی غافلگیر شده است. لوگان پل ستاره یوتیوب است و با می‌ودر در میامی مسابقه مشتزنی برگزار کرد.
می‌ودر، اسطوره بوکس سبک‌وزن، ضربات متعددی به پل وارد کرد، اما پل توانست هشت راند دوام بیاورد و در نهایت هم طبق مقررات بازی‌های نمایشی، هیچ‌کدام برنده اعلام نشدند.
می‌ودر که در 44سالگی به رینگ برگشته، گفت برای لوگان پل احترام قائل است: «به من خوش گذشت. باید درک کنم که دیگر 21ساله نیستم. اما خوب است که با این جوانان مسابقه بدهم و مهارت‌های خودم را آزمایش کنم. من فقط می‌خواهم خوش بگذرانم. او مشتزن جوان فوق‌العاده‌ای است. او قوی و سرسخت است. او بهتر از آنی بود که تصور می‌کردم. او یک رقیب سخت و قدر است. مسابقه خوبی بود. من امشب از عملکرد او غافلگیر شدم. او آدم خوبی است. حتی با آنکه تجربه خیلی بالایی نداشت، می‌دانست چطور از وزنش استفاده کند و می‌دانست چطور من را گیر بیندازد.»
این مسابقه می‌توانست ناک‌اوت داشته باشد، اما لوگان پل توانست دوام بیاورد و به این ترتیب فراتر از انتظارات ظاهر شد. لوگان پل که حالا مشتزن شده، در حالی به مصاف می‌ودر رفت که حریفش در سال 2017 با آمار 50 بازی و 50 برد بازنشسته شده بود و حالا مسابقات نمایشی برگزار می‌کند. می‌ودر 44ساله سعی کرد در این نبرد ضربات سختی به پل بزند ولی پل توانست دوام بیاورد.
پل گفت: «دیگر نمی‌خواهم کسی به من بگوید که چیزی محال است. اینکه اینجا هستم، در کنار یکی از بزرگترین مشتزنان تاریخ، ثابت می‌کند می‌توان بر خلاف انتظارات عمل کرد. من آدمی تک‌رو هستم. وقتی همه به چپ می‌روند، من به راست می‌روم. من آدمی غیرسنتی هستم. من فردی مستقلم. همه این ویژگی‌ها را در خودشان دارند. بازی با فلوید می‌ودر؟ این افتخار بزرگی بود. این یکی از بزرگترین لحظات زندگی من بود. وقتی با او مبارزه دارید، هرگز نمی‌دانید چه می‌شود. حالا در حالی به خانه می‌روم که از خود می‌پرسم: آیا فلوید به من اجازه داد که زنده بمانم؟ این باحال‌ترین اتفاق ممکن بود. خوشحالم که در این مسابقه حضور داشتم. ضربه زدن به او کار سختی است. همیشه کار سختی است. او تازه خیلی هم پیر نیست.»
او درباره مسابقه مجدد با می‌ودر گفت: «بازی فلوید می‌ودر و لوگان پل، قسمت دوم؟ نمی‌دانم. بگذارید کمی بهتر شوم. شاید بتوانم دفعه بعدی مسابقه را بهتر به پایان برسانم.»
می‌ودر همچنین گفت احتمال اینکه با جیک پل مبارزه داشته باشد کم است. جیک برادر لوگان پل است: «نمی‌دانم در آینده چه خواهد شد. اما من با تیمم در این باره صحبت خواهم کرد و باید ببینیم به کدام سمت می‌رویم. باید دریابید که من 25 سال است در این ورزش هستم. من 21ساله نیستم. من 25ساله نیستم. اما در هر حال امشب به من خوش گذشت.»
 

Page Generated in 0.0063 sec