printlogo


کد خبر: 230482تاریخ: 1400/3/18 00:00
گزارش و خبر

اردوی چهارجانبه سابریست‌ها در گرجستان
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که برای حضور در بازی‌های المپیک آماده می‌شود، دور جدید اردوی آماده‌سازی خود را در گرجستان پیگیری می‌کند.اعزام تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر به گرجستان براساس دعوتنامه دریافتی از مسئولان شمشیربازی این کشور انجام می‌شود. 
به همین منظور این تیم چهارشنبه (۱۹ خردادماه) عازم تفلیس می‌شود تا دور جدید تمریناتش را در این شهر پیگیری کند.
این اردو به صورت مشترک همراه با کشور میزبان، مصر و فرانسه دنبال خواهد شد. مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و محمد رهبری که حضورشان در المپیک توکیو قطعی است همراه با محمد فتوحی، فرزاد باهرارسباران و نیما زاهدی ترکیب تیم اعزامی به تفلیس را تشکیل می‌دهند. 
این بازیکنان به مدت ۱۰ روز زیر نظر پیمان فخری تمریناتشان را انجام خواهند داد و با شمشیربازان سه کشور دیگر نیز تمرین خواهند کرد.
 
 
دور جدید تمرینات بوکسورها پس از قهرمانی آسیا
دعوت از 17 بوکسور در دو گروه
پس از درخشش تیم ملی بوکس ایران در قهرمانی آسیا، دور جدید تمرینات این تیم از روز شنبه هفته آینده 22 خرداد با حضور 17 بوکسور در سالن بوکس حاج احمد ناطق نوری برگزار خواهد شد.
طبق اعلام علیرضا استکی سرمربی تیم ملی، 8 بوکسور در گروه A به اردو دعوت شده و 9 بوکسور دیگر تحت نام گروه B در این اردو حضور پیدا می‌کنند و از نظر فنی بررسی می‌شوند تا در صورت صلاحدید در اردوهای بعدی هم حضور یابند.
امید احمدی صفا، دانیال شه‌بخش، اشکان رضایی، مسلم مقصودی، سید شاهین موسوی، میثم قشلاقی، طوفان شریفی و پوریا امیری در گروه A و مهدی پرویزی، مهدی خسروی، سجاد محمدپور، فرهاد مرادی، باقر فرجی، سیدعلی سیدصدری، مهدی جشنانی، امین مجنونی و سینا صفدریان در گروه B به تیم ملی دعوت شده‌اند.
گفته می‌شود احسان روزبهانی برای مدتی از سرمربی تیم ملی مرخصی گرفته و تا المپیک توکیو در اردوهای تیم ملی غیبت خواهد داشت.
 
 
بررسی پاداش برای کاراته‌کای بدون سهمیه!
سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو دیروز صبح از اردوی تیم ملی کاراته بازدید کردند.
در این دیدار شهرام هروی سرمربی تیم ملی دقایقی با مسئولان کمیته ملی المپیک صحبت و گزارشی از وضعیت ملی‌پوشان کاراته ارائه کرد.
هروی گفت: «آقای صالحی ‌امیری خود به دنبال این موضوع است و قرار است با وزیر هم صحبت کند تا پاداش پورشیب تصویب شود. پاداش وی بستگی به مدال سجاد گنج‌زاده دارد. پورشیب هم فردی فکر نکرده و جمع را در نظر گرفته است. او با اینکه سهمیه داشت اما نمی‌تواند در المپیک شرکت کند؛ با این شرایط باز هم کنار تیم است.»سرمربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید باز هم در مسابقات فرانسه سهمیه‌ای کسب شود نیز گفت: «اگر اتفاق خاصی نیفتد، مهدی‌زاده می‌تواند سهمیه المپیک را بگیرد.»

 


Page Generated in 0.0049 sec