printlogo


کد خبر: 230476تاریخ: 1400/3/18 00:00
خبر

بازگشت شاگردان فکری به مسجدسلیمان
بازیکنان نفت مسجدسلیمان تمرینات‌شان را در خانه ادامه خواهند داد. تمرینات نفت مسجدسلیمان در تهران پیگیری می‌شود و شاگردان محمود فکری در تعطیلی مسابقات لیگ برتر برنامه‌های تیمی را برای حفظ آمادگی دنبال می‌کنند. بازیکنان نفت مسجدسلیمان در این مدت به‌جای بازی دوستانه با تیم‌های دیگر، به انجام بازی درون‌تیمی پرداختند و این تصمیم برای این گرفته شده که تمام نفرات تیم در شرایط مسابقه باشند. محمد بلبلی و فرهاد کرمانشاهی دو بازیکن مصدوم نفت مسجدسلیمان هم فعلاً به فیزیوتراپی و تمرینات انفرادی می‌پردازند. تمرینات شاگردان فکری تا آخر این هفته در تهران برگزار می‌شود و اعضای تیم طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده از شنبه هفته آینده در شهر مسجدسلیمان تمرینات را ادامه می‌دهند.
 
 
تقابل گل‌گهر با پدیده و ذوب‌آهن
شاگردان امیر قلعه‌نویی در اردوی مشهد دو بازی دوستانه برابر پدیده و سپس ذوب‌آهن را پیش‌رو دارند. گل‌گهر جهت حفظ آمادگی خود برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر اردویی یک‌هفته‌ای را از شنبه در مشهد آغاز کرده که تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت. همچنین دو بازی دوستانه برای این اردو تدارک دیده شده، بر همین اساس شاگردان امیر قلعه‌نویی چهارشنبه در ورزشگاه ثامن به دیدار پدیده می‌روند و جمعه هم  بازی دیگری با ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه امام‌رضا(ع) برگزار خواهند کرد. گل‌گهر یکی از مدعیان جدی کسب سهمیه آسیایی در لیگ بیستم است که با ٣۵ امتیاز از ٢٣ مسابقه رتبه چهارم جدول را در اختیار دارد.
 
 
تقابل نکونام و منصوریان در بازی دوستانه
تیم آلومینیوم اراک برای برپایی اردویی تدارکاتی به تهران می‌آید. تمرینات آلومینیوم اراک این روزها در اراک پیگیری می‌شود. شاگردان علیرضا منصوریان پنجشنبه به تهران می‌آیند تا در پایتخت اردو بزنند. آلومینیوم قرار است شنبه هفته آینده یک بازی دوستانه با فولاد خوزستان در تهران انجام دهند. آلومینیوم تا شروع لیگ برتر یک بازی دوستانه دیگر هم انجام خواهد داد. این تیم در تاریخ 27 خردادماه در اصفهان مقابل سپاهان قرار خواهد گرفت.
 

Page Generated in 0.0056 sec