printlogo


کد خبر: 230473تاریخ: 1400/3/18 00:00
مس کرمان همچنان شانس اول صعود است
مهاجری: از بعضی همکارانم دلگیرم
مس کرمان شانس اول صعود است و برای این اتفاق، اختیار دست ماست. ما به‌ رغم فراز و نشیب‌هایی که داشتیم انگیزه بالای بچه‌ها و تلاش‌شان بیشتر از قبل امیدوارمان کرد و ان‌شاءالله بتوانیم با پیروزی‌های بعدی به لیگ برتر صعود کنیم

گفت و گو
سمیرا شیرمردی  
 
مس کرمان در نیم‌فصل دوم شروع خوبی داشت و توانست آنقدر خوب کار کند که با تیم دوم و سوم جدول حدود ۷ امتیاز فاصله داشته باشد. این اختلاف امتیاز باعث شد خیلی‌ها مس کرمان را زودتر از موعد، لیگ برتری حساب کنند، اما مسی‌ها در ادامه با شرایط عجیب و متفاوتی مواجه شدند؛ دیگر نه خبری از برد بود و نه صدرنشینی. مس کرمان چند هفته خیلی سخت را پشت سر گذاشت و حتی به رده سوم جدول هم سقوط کرد تا شایعه‌ها در مورد تغییر کادر فنی تیم بیشتر از هر زمانی به گوش برسد. در روزهایی که شایعه تغییرات به وجود آمد، باشگاه مس کرمان حمایت ویژه‌ای از رضا مهاجری سرمربی تیم داشت که همین مسأله هم باعث شد انگیزه تیم بیشتر از هر زمانی شود. بر این اساس مس کرمان توانست مقابل استقلال ملاثانی به پیروزی برسد و طلسم ناکامی‌هایش را بشکند. رضا مهاجری سرمربی مس کرمان که تیمش را برای بازی امروز مقابل آرمان‌گهر سیرجان آماده کرده، در مورد روزهای سختی که پشت سر گذاشت و تجربه‌ای که به دست آورد صحبت‌های جالبی دارد.
 
اوضاع مس کرمان این روزها چطور است؟
 خدا را شکر وضعیت تیم‌مان خوب است. بعد از هفته‌های سختی که پشت سر گذاشتیم توانستیم یک برد خوب مقابل استقلال ملاثانی به دست بیاوریم. در این مدت در حق‌مان خیلی اجحاف شد و تحت فشار قرار گرفتیم که این روزها را هم به لطف خدا پشت سر گذاشتیم و الان فشار کم شده است.
تا قبل از بازی با استقلال ملاثانی، هفته‌های سختی را تجربه کردید که شاید اصلاً فکرش را نمی‌کردید.
بله، این هفته‌های سخت به‌گونه‌ای به ما تحمیل شد؛ به‌ویژه در بازی با چوکای تالش و پارس‌جنوبی جم که شرایط گرفتن صددرصد امتیازات را داشتیم اما اشتباهات داوری باعث شد از حق مسلم‌مان دور شویم. خدا را شکر هفته گذشته با برد مقابل استقلال ملاثانی، شرایط‌مان هم در جدول و هم به‌لحاظ روحی و روانی بهتر شد. الان تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بچه‌ها واقعاً برای همه بازی‌ها تمام وجود خود را می‌گذارند و با انرژی مثبت می‌رویم که مقابل آرمان‌گهر سیرجان هم نتیجه لازم را بگیریم.
آرمان‌گهر از آن دسته تیم‌هایی است که خیلی قابل پیش‌بینی نیست. در روزهایی که تصور می‌شد به‌راحتی می‌برد، بازنده بود اما مقابل حریفان سرسخت، بردهای عجیبی به دست آورد. با این شرایط، دربی کرمان را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
همانطور که گفتید آرمان‌گهر تیم غیرقابل پیش‌بینی و البته خیلی خوبی است که فوتبال خوبی هم بازی می‌کند. بچه‌های تیم هم هماهنگی دارند که می‌توانند برای هر حریفی دردسرساز شوند. قاسم شهبا، تیم و شهرش جزو بهترین‌ها هستند اما ما با همت و تلاش بچه‌ها فقط برای پیروزی می‌رویم و چاره‌ای جز کسب سه امتیاز نداریم.
با توجه به اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر افتاد، همچنان مثل قبل امیدوار به صعود مس کرمان به لیگ برتر هستید؟
 صددرصد. مس کرمان شانس اول صعود است و برای این اتفاق، اختیار دست ماست. ما به‌رغم فراز و نشیب‌هایی که داشتیم، انگیزه بالای بچه‌ها و تلاش‌شان بیشتر از قبل امیدوارمان کرد و ان‌شاءالله بتوانیم با پیروزی‌های بعدی به لیگ برتر صعود کنیم.
این هفته هوادار تهران که صدر جدول را در اختیار دارد باید مقابل استقلال خوزستان به میدان برود که احتمال دارد امتیاز از دست بدهد و مس کرمان به صدر برگردد...
 من به بقیه تیم‌ها نگاه نمی‌کنم و تمرکزم روی تیم خودم است. ما باید ببریم و برای خودمان و رسیدن به هدف‌مان می‌جنگیم. همانطور که گفتم اختیار کار دست خودمان است. یک جاهایی امتیازات ما را دزدیدند اما بچه‌های ما با همت، درایت و شجاعتی که دارند محکم پیش می‌روند تا بتوانیم به هدف‌مان که صعود است برسیم.
علاوه بر همت و تلاش بازیکنان‌تان، در این مدت باشگاه مس کرمان هم از شما حمایت خوبی داشت که به نظر می‌رسد امیدتان را بیشتر کرده.
 دقیقاً. من باید از باشگاه تشکر کنم که پشت قضیه ایستاد و به تیم کمک کرد. از آقای سعدمحمدی، هیأت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر ویژه دارم. اگر حمایت آنها نبود شاید نمی‌توانستیم مقابل ملاثانی ببریم.
در همان هفته‌ها شایعه‌های زیادی هم در مورد جانشین احتمالی شما به وجود آمد. این مسأله اذیت‌تان نکرد؟
 همانطور که خودتان می‌دانید این مسائل من را اذیت نمی‌کند چون من چسبیده به جایی نبودم و نیستم. اگر تغییر هم در کادر فنی ایجاد می‌شد، شک نکنید با روی باز کمک هم می‌کردم. در واقع روحیات من به این صورت نیست که روی این مسائل حساس و پیگیر شوم. الان وقتش نیست یک‌سری مسائل را بگویم اما بعضی دوستان و همکاران من و آنهایی که خودشان تیم دارند در این مدت به باشگاه پیام دادند و گفتند می‌خواهیم بیاییم آنجا کار کنیم. من از این مسأله دلگیر شدم؛ آن هم نه به‌لحاظ جایگاه خودم، بلکه به‌خاطر همکار بودن.

 


Page Generated in 0.0057 sec