printlogo


کد خبر: 228971تاریخ: 1400/2/18 00:00
سؤال مهم پرسپولیس از فدراسیون:
با این همه دارایی چرا ساختمان ما را به شستا معرفی کردید؟

سید مجید صدری در خصوص حواشی به وجود آمده اخیر برای باشگاه پرسپولیس گفت: متأسفانه اتفاقاتی نظیر حراج سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس توسط شرکت شستا و فدراسیون فوتبال رقم خورد که معاونت حقوقی و اجرایی باشگاه توضیحات کاملی در این مورد ارائه کردند اما ما هم بیکار نبودیم و از مسیرهای مختلف برای حل مشکلی که بی‌جهت و بدون هیچ دلیل منطقی برای باشگاه به وجود آمده، اقدام کردیم. دراین میان چند سؤال مهم داریم که منتظریم تا به جوابش برسیم؛ اینکه چرا فدراسیون علی‌رغم دارایی‌هایی که داشت، ساختمان باشگاه پرسپولیس را برای تسویه حساب با شستا معرفی کرده و در ثانی، چرا فقط در مورد دفتر باشگاه پرسپولیس بحث می‌شود؟ از سوی دیگر، اطلاعاتی به دست آورده‌ایم که فدراسیون با شستا تسویه حساب کرده و ما نباید درگیر این مسائل شویم.
رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس روزهای حساسی را مقابل خود می‌بیند و به همین علت، هرگز اجازه نمی‌دهیم باشگاه را وارد دعواهای دیگر کنند. ما در هیأت مدیره یک قرار مهم داریم و می‌خواهیم در سکوت کامل، کارها را دنبال کنیم و هر وقت به نتیجه دلخواه رسیدیم، آن را به هواداران اعلام خواهیم کرد. غیر از این باشد، مشکلات قدیمی دوباره در پرسپولیس تکرار می‌شود.
صدری افزود: ما اهل جنجال و سر و صدای رسانه‌ای نیستیم و با آرامش، فعالیت‌مان را جلو می‌بریم. هماهنگی خوبی بین بنده و آقایان جعفر سمیعی، غلامعلی محمدعلیپور و محمد فیاض در هیأت مدیره ایجاد شده و هر قدمی که برمی‌داریم با همکاری و مشاوره یکدیگر است. بدون حاشیه، در کنار هم کار می‌کنیم تا به پرسپولیس کمک شود.
وی با اشاره به اینکه هیأت مدیره پرسپولیس نه تنها در تیم مدیریتی، بلکه خارج از باشگاه با همه ارکان ورزش و فوتبال کشورمان تعامل سازنده و خوبی دارد درباره دو دیدار حساس پیش‌روی پرسپولیس گفت: اول اینکه حریفان باید نگران بازی با پرسپولیس باشند زیرا ما معتقدیم قدرتمندترین تیم آسیا را در اختیار داریم و در عمل و داخل زمین هم این موضوع را به اثبات رسانده‌ایم. در ثانی، تلاش می‌کنیم شرایطی برای تیم ایجاد کنیم که پرسپولیس بدون دغدغه و با آرامش و تمرکز کافی وارد دو دیدار با تیم‌های مدعی شود.

Page Generated in 0.0051 sec