printlogo


کد خبر: 228970تاریخ: 1400/2/18 00:00
خبر

توفان خرابکار
توفان عصر پنجشنبه تهران گریبان پرسپولیس را هم گرفت و تمرین این تیم را خراب کرد. پرسپولیس از ساعت 17 به مدت 75 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین کرد که در میانه تمرین با توفان عجیب و بعد بارش باران شدید تمرین سرخ‌ها به مدت 25 دقیقه قطع شد و بعد از آن بود که کادر فنی مقدمات ادامه تمرین را فراهم کرد.
 
 
سرلک سه اخطاره
میلاد سرلک هافبک میانی شماره 10 پرسپولیس که گفته می‌شد اندکی مصدوم بوده اما حالا با تیم تمرین می‌کند سه اخطاره است و اگر مقابل سپاهان بازی کند و کارت زرد بگیرد دیدار با استقلال را از دست خواهد داد. سرلک قبل از پدیده و نساجی در سپاهان بازی می‌کرد و فردا با تیم سابق خود روبه‌رو خواهد شد.
 
 
سند آزاد شد
بعد از ظهر روز پنجشنبه یک منبع موثق نزدیک به وزیر کار و امور اجتماعی به ایسنا اطلاع داد که با پیگیری‌های شریعتمداری، وزیر کار و امور اجتماعی مالکیت ساختمان باشگاه پرسپولیس از شستا خارج شده و سند باشگاه به حالت قبل از ماجرای قضایی شستا برگشته است. مسئولان باشگاه طی دو روز گذشته در این خصوص چیزی اعلام نکردند.
 
 
شهریار بدون پنالتی
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مهاجمان برتر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرد که در بین آنها شهریار مغانلو با 4 گل زده دیده می‌شود. البته نکته مهم در مورد مغانلو اینجاست که او برخلاف دیاباته 5 گله و عباس‌زاده چهار گله هیچ‌کدام از گل‌هایش را از روی نقطه پنالتی به ثمر نرساند. دیاباته 2 و عباس‌زاده یک پنالتی گل کرده بودند.
 
 
تقدیر سمیعی از رسانه
جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پیامی به خاطر پوشش اخبار تیم پرسپولیس در هند از اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد. در بخشی از این پیام با اشاره به اینکه محدودیت‌های کرونایی اجازه نداده باشگاه اهالی رسانه را به هند ببرد آمده: «اینکه با توجه به دیرهنگام برگزارشدن مسابقات پرسپولیس در هند اخبار و گزارش‌ها با جزئیات منتشر شده سختی کار اصحاب رسانه را نشان می‌دهد.»

Page Generated in 0.0061 sec