printlogo


کد خبر: 228969تاریخ: 1400/2/18 00:00
رفتار متفاوت دستیار یحیی و مجیدی
فراز رفت، مطهری ماند برای قهرمانی آسیا

از حضور کادر فنی فعلی پرسپولیس در رأس این تیم چیزی حدود 15 ماه می‌گذرد اما جالب است بدانید در همین مدت سه پیشنهاد سرمربیگری برای حمید مطهری دستیار گل محمدی از تیم‌های لیگ برتری آمده. اولین بار پدیده باشگاهی بود که به خاطر شناخت مطهری از این تیم به او برای سرمربیگری پیشنهاد داد اما مطهری نپذیرفت. بار دوم بعد از رفتن محمود فکری از نساجی مالک این باشگاه به حمید مطهری برای سرمربیگری این تیم شمالی پیشنهاد داد که باز هم او در پرسپولیس ماند. دفعه سوم هم همین یکی دو هفته پیش بود که باشگاه سایپا بعد از کنار گذاشتن ابراهیم صادقی به دستیار اول یحیی پیشنهاد سرمربیگری داد که مطهری باز هم قبول نکرد.
هر چند جایگاه سرمربیگری یک تیم لیگ برتری و البته مزایای مالی آن می‌تواند هر مربی‌ای را وسوسه کند اما مطهری به خاطر علاقه‌اش به پرسپولیس و البته هدف بزرگش که قهرمانی آسیا و دومین قهرمانی در لیگ برتر با پرسپولیس به عنوان مربی است مانده تا کنار یحیی و کادر باشد.
این اتفاق در حالی رخ داده که فراز کمالوند دستیار فرهاد مجیدی در استقلال با همین پیشنهاد تیم سایپا خیلی زود عطای حضور در استقلال را حتی بعد از صعود آسیایی‌شان به لقایش بخشید و سرمربی سایپا شد تا این تفاوت خیلی به چشم هواداران پرسپولیس بیاید.
حالا مطهری برای هواداران پرسپولیس تبدیل به یک چهره محبوب شده و آنها در شبکه‌های اجتماعی از اقدام اخیر او تعریف و تمجید می‌کنند. هواداران پرسپولیس پیش از این مطهری را به خاطر رفتار منطقی و خصوصیات فنی‌اش دوست داشتند اما حالا مسأله تعصب و عرق به پرسپولیس باعث شده تا این مربی نزد جامعه هواداری محبوب‌تر هم بشود.

Page Generated in 0.0048 sec